AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #21 Skrevet 4. november 2021 On 9/29/2021 at 12:11 PM, AnonymBruker said: Hei. Mange som driver med pegging? Hvordan legg fram dette til samboer? Vill ha tilbakemelding om erfaringer å tanker både fra damer og menn😊 Ser dere damer annerledes på oss menn v sånne spørsmål? Anonymkode: 2f09d...e99 Hei, Jeg digger at kona tar meg med strap-on. Hun liker å gjøre det også. Jeg bare spurte en gang og hun sa ja, men så er hun også veldig åpen for prøve nye ting. Anonymkode: ecdeb...926
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #22 Skrevet 4. november 2021 Hadde jeg spurt samboer om det så hadde hun nok også lurt på om sola kommer til å stå opp i vest i morgen 😕 Fra spøk til alvor. Det som skjer av sengegymnastikk mellom to personer er privat og skal ikke være skamfullt og man skal ikke devaluere en person på grunn av ens sære interesser. Har selv en samboer som (når hun får ånden over seg) ifører seg i latex fra bunn til topp. Det gir en ekstra dimensjon å se henne i catsuiten med åpne bryster og åpning i skrittet, men catsuiten kunne like gjerne ha vært i fiskenetting eller hva det nå enn heter. Min første opplevelse på Catpeople var på midten av nittitallet, det første som møtte meg i entreen var en mann iført ballerinakjole, ballettsko og trang topp, det til tross for at han hadde ganske kraftig mage. Litt senere så jeg han stå foroverbøyd uten noe under, bak han stod det en annen kvinne og spænket han med en paddle. For et syn. Et år etterpå traff jeg på den samme mannen i jobbsammenheng. Viste seg at denne +/- 45 år gamle mannen var avdelingssjefen for en av Oslos største kommunale bedrifter. Humret litt da jeg så han, men det ga meg også en god lærepenge. Sex og sexdrifter er så mangt, og folk må få lov til å leve de ut slik de ønsker så lenge de gjør det med likesinnede. Anonymkode: 7eaf0...d19 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #23 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 13.54): Morsom type du... er vist mer normalt enn du skal ha deg til. Anonymkode: 2f09d...e99 Skulle gjerne ha kikket på det datasettet. Anonymkode: 71c2f...ad6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #24 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 12.11): Hei. Mange som driver med pegging? Hvordan legg fram dette til samboer? Vill ha tilbakemelding om erfaringer å tanker både fra damer og menn😊 Ser dere damer annerledes på oss menn v sånne spørsmål? Anonymkode: 2f09d...e99 Jeg er mann og elsker dette 🤩 Anonymkode: c4fff...327
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #25 Skrevet 8. november 2021 Har ikke problem med å skjønne at noen menn liker anal stimulering men jeg kunne aldri gitt det. Kanskje jeg hadde klart å putte en vibrator i rumpa hans mens han lå på rygg og kunne gjemme den under seg mens vi fortsatte å ha sex, men å rumpe knulle en mann som står på alle fire hadde vært altfor feminint (han) og dominant (meg) for meg. Jeg tenner maskuline menn som selv styrer og er den som knuller og gir meg Hadde noen sagt forslag om dette tidlig i et forhold hadde det vært dealbreaker for meg men var jeg stormforelsket på fjerde året og vi hadde et topp sexliv sammen så kunne jeg kanskje vært villig til å la han bruke analvibrator sammen med meg på den måten jeg beskrev over. Hadde aldri knullet en mann med pegging! Anonymkode: 03941...389
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #26 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 20.46): Hei, Jeg digger at kona tar meg med strap-on. Hun liker å gjøre det også. Jeg bare spurte en gang og hun sa ja, men så er hun også veldig åpen for prøve nye ting. Anonymkode: ecdeb...926 Det er jeg også men ikke anal ting! Anonymkode: 03941...389
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #27 Skrevet 8. november 2021 Dere kvinner som er så motstandere av pegging, bryr dere dere ikke om kjærestens nytelse? Er det viktigste at dere får spille et skuespill hvor én er dominant (mannen) og én passiv (kvinnen)? For meg som mann ville jeg gjort det aller meste for min kvinnelige kjærestes nytelse. Er ikke det endel av å være glad i noen andre? Anonymkode: c4fff...327 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #28 Skrevet 8. november 2021 SlemUlv skrev (På 30.9.2021 den 10.17): De har ikke det. Strengt talt så er det mange homofile som har sex med damer. Alle de som lever i fortrengelse og ikke tør å komme ut Anonymkode: 03941...389
SlemUlv Skrevet 8. november 2021 #29 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Strengt talt så er det mange homofile som har sex med damer. Alle de som lever i fortrengelse og ikke tør å komme ut Anonymkode: 03941...389 Men analsex har ikke noe med homofili å gjøre, som den jeg siterte hinter om. Og jeg tenker seff på åpne homofile
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #30 Skrevet 8. november 2021 SlemUlv skrev (8 timer siden): Men analsex har ikke noe med homofili å gjøre, som den jeg siterte hinter om. Og jeg tenker seff på åpne homofile Helt riktig. Det er så mange som har denne misforståelsen. Homofile menn har endel analsex fordi det er praktisk mellom to menn, ikke fordi det er en slags definisjon av homofili (det handler om tenning og forelskelse). Mange heterofile menn og kvinner liker å bli penetrert analt på en eller annet måte. Lystnervene i rumpa er de samme, i tillegg har menn en prostata som kan gjøre følelsen enda bedre. De som aldri har fått noe opp i rumpa har rett og slett gått glipp av noe potensielt veldig godt. Anonymkode: c4fff...327 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå