Gå til innhold

Pegging/dildo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Mange som driver med pegging? 

Hvordan legg fram dette til samboer?

Vill ha tilbakemelding om erfaringer å tanker både fra damer og menn😊

Ser dere damer annerledes på oss menn v sånne spørsmål?

Anonymkode: 2f09d...e99

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. Mange som driver med pegging? 

Hvordan legg fram dette til samboer?

Vill ha tilbakemelding om erfaringer å tanker både fra damer og menn😊

Ser dere damer annerledes på oss menn v sånne spørsmål?

Eller foretrekke dere kun bruk av dildo for hånd?

Skrevet

Pegger partner av og til. Synes det er en kjempesexy twisting av rollene- fra å være den som får, til å være den som gir. Litt av greia med en strap on er jo at man har den følelsen av å «knulle». At man knuller vs å bli knullet. Blir ikke helt det samme med en løs plug. Tenker ikke noe annerledes om mannen av den grunn. Tenker bare at det er driiiiitsexy at han har den tilliten og den seksuelle åpenheten som gjør at han har lyst, og ikke minst trygghet på egen seksualitet og maskulinitet- som ikke henger sammen med at man lar en dame knulle ham i rumpa. Superhot!

Anonymkode: 1101e...dd4

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Pegger partner av og til. Synes det er en kjempesexy twisting av rollene- fra å være den som får, til å være den som gir. Litt av greia med en strap on er jo at man har den følelsen av å «knulle». At man knuller vs å bli knullet. Blir ikke helt det samme med en løs plug. Tenker ikke noe annerledes om mannen av den grunn. Tenker bare at det er driiiiitsexy at han har den tilliten og den seksuelle åpenheten som gjør at han har lyst, og ikke minst trygghet på egen seksualitet og maskulinitet- som ikke henger sammen med at man lar en dame knulle ham i rumpa. Superhot!

Tusen takk for utdypende svar 😄 for har tenkt tanken på å prøv dette, men villa hør om andres erfaringer med dette, samtidli finn ut hvilken måte jeg kan legg dette fram til samboer, men frykter dette blir tatt imot negativt alik at dette blir bare med fantasien dessverre

• Liker 1
Skrevet

Du er vel ikke mye mann når du ønsker å bli knullet av ei dame med en dildo?

Skal du ha på deg skjørt og bh også? 🙏

Anonymkode: 7eaf0...d19

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Morsom type du... er vist mer normalt enn du skal ha deg til.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det jammen meg ikke mye som skal til for å knekke en mann. Og kvinner er det svake kjønn liksom. 😂 Da snakker man pysegutter ass.

Ts: hadde en kjæreste tatt det opp meg meg at han vil inkludere det i sexlivet så hadde ikke jeg freaket ut over det. Det er en fullstendig harmløs ting å ville teste ut. Er ikke som om du legger frem noe sykt. 

Skrevet
Saph skrev (41 minutter siden):

Da er det jammen meg ikke mye som skal til for å knekke en mann. Og kvinner er det svake kjønn liksom. 😂 Da snakker man pysegutter ass.

Ts: hadde en kjæreste tatt det opp meg meg at han vil inkludere det i sexlivet så hadde ikke jeg freaket ut over det. Det er en fullstendig harmløs ting å ville teste ut. Er ikke som om du legger frem noe sykt. 

Du har vell rett i det, bare uvant tema å ta opp.. å med sånne kommentarer som han ovenfor så bli det fort litt skummelt

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har vell rett i det, bare uvant tema å ta opp.. å med sånne kommentarer som han ovenfor så bli det fort litt skummelt

Heldigvis skal ikke han være med. Så han må du bare ignorere 😊 

Skrevet
Saph skrev (Akkurat nå):

Heldigvis skal ikke han være med. Så han må du bare ignorere 😊 

Han har fort blitt kasta ut ja 😅

Skrevet

Kona mi elsker å knulle meg med strap on dildoer , vi har sikkert 15 forskjellige dildoer i skuffen nå 👍🏻😉 hun har alltid gjort det fra dag 1 , så det er blitt helt normalt at jeg blir knullet 2-4 ganger analt , og jeg liker det veldig godt ! 
husker når tenårings datteren hennes så en strap on dildo ligge i skuffen og hun googla det. Da ble jeg litt satt ut 😱😂 og en gang hadde hun fest med flere venninner i 18 års alderen og dem skulle si hei , da lå det strap on dildo og en lang dobbeltdildo på gulvet , da var det mye fnising 😂😂 eller når jeg fikk besøk av en god kompis av meg for litt siden , så ble jeg knulla i ræva av kona i stua , og vi trodde han hadde lagt seg😱 men han hadde stått å kikket over en lengre tid fordi han ble fascinert 😂😂😂

Anonymkode: bf04d...ca3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kona mi elsker å knulle meg med strap on dildoer , vi har sikkert 15 forskjellige dildoer i skuffen nå 👍🏻😉 hun har alltid gjort det fra dag 1 , så det er blitt helt normalt at jeg blir knullet 2-4 ganger analt , og jeg liker det veldig godt ! 
husker når tenårings datteren hennes så en strap on dildo ligge i skuffen og hun googla det. Da ble jeg litt satt ut 😱😂 og en gang hadde hun fest med flere venninner i 18 års alderen og dem skulle si hei , da lå det strap on dildo og en lang dobbeltdildo på gulvet , da var det mye fnising 😂😂 eller når jeg fikk besøk av en god kompis av meg for litt siden , så ble jeg knulla i ræva av kona i stua , og vi trodde han hadde lagt seg😱 men han hadde stått å kikket over en lengre tid fordi han ble fascinert 😂😂😂

Haha det var en fin historie 👏  ja sa kompisen din i ettertid da?

Skrevet

Han ble så kåt at han måtte låne en dildo og knulle seg selv 😉

Skrevet

Dette kan umulig være ei greie, hvorfor har homofile menn sex med damer?

Anonymkode: 9354e...48f

Skrevet

Spurte min eks om dette, det ble dårlig mottatt. Tror faktisk hun mistet hele smaken på meg. Igrunn ganske vondt, da jeg følte meg ekkel og demaskulinisert (sikkert skrevet feil). 

Min nåværende samboer, har bare reagert med at hun ikke vil det, det er turn off. 

Føl deg frem Ts, kanskje nevn en Oppfunnet historie om en kompis som liker det. Se hvordan hun reagerer feks

Anonymkode: 08cac...1d5

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har vært åpen på det siden dag 1. Første gang hun besøkte meg var jeg uten en halvtimes tid. Da jeg kom tilbake spurte jeg om hun hadde sjekket nattbordskuffen min, og det hadde hun. «Flink pike», sa jeg. Innholdet i den gjør at man kan hoppe bukk over teori og gå rett over på praxis. Hun tar i mot hele meg, og jeg tar i mot hele henne. Slik har det alltid vært.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å ville bli knullet med en dildo har ingenting med ikke være mann å gjøre. Det er en seksuell lek, og om en mann liker det så gjør det ikke han til mindre mann. Merkelig definisjon av mann du har vil jeg si. 

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk for utdypende svar 😄 for har tenkt tanken på å prøv dette, men villa hør om andres erfaringer med dette, samtidli finn ut hvilken måte jeg kan legg dette fram til samboer, men frykter dette blir tatt imot negativt alik at dette blir bare med fantasien dessverre

Du kan jo legge det frem med å spørre om han vil ha prostatamassasje som gir en helt annerledes orgasme, og begynne med en finger opp- liker han det så kan du gå videre med en strap on.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Spurte min eks om dette, det ble dårlig mottatt. Tror faktisk hun mistet hele smaken på meg. Igrunn ganske vondt, da jeg følte meg ekkel og demaskulinisert (sikkert skrevet feil). 

Min nåværende samboer, har bare reagert med at hun ikke vil det, det er turn off. 

Føl deg frem Ts, kanskje nevn en Oppfunnet historie om en kompis som liker det. Se hvordan hun reagerer feks

Anonymkode: 08cac...1d5

Uff, så utrolig trist. Hvor gamle er det? Tenker at det sikkert er sånt som kan endre seg med tiden. Jeg ville nok tatt det veldig forskjellig for 20 år siden, og nå som jeg er 39 og synes det er helt greit.

Anonymkode: 68082...f1f

Skrevet

Dette kan umulig være ei greie, hvorfor har homofile menn sex med damer?

Anonymkode: 9354e...48f

De har ikke det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...