AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Jeg har en 10 år gammel hund som aldri har vært på kennel før. Tidligere har et familiemedlem som han har kjent godt, passet han ved behov, nå kan hun plutselig ikke lenger. Hva tenker dere om å sette denne hunden på kennel? Eller sånn privat hundepasser? Jeg kjenner jeg kvier meg veldig. Anonymkode: 057e1...5f3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Ville valgt hundepasser. Anonymkode: e1839...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Hvor lenge er det snakk om? Tror kanskje jeg hadde gått for hundepasser. Mange hunder takler fint kennel, andre ikke. Vi brukte kennel en del før og det varierte veldig på kvalitet. Noen steder trivdes hunden godt, men et par steder var hun skraptynn og stressa ved henting Anonymkode: 3f661...c59
Wenda Skrevet 29. september 2021 #4 Skrevet 29. september 2021 Finnes en Facebook gruppe som heter Matmor trenger en hjelpende hånd. Virker som at mange får god hjelp der. Jeg har ikke hund selv, men har via den gruppen kommet i kontakt med flere og passet en del hunder. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #5 Skrevet 29. september 2021 Synes liksom det er dårlig gjort ovenfor hunden, som begynner å bli eldre osv, og nå plutselig skal settes bort til en fremmed. Tenker litt at har man skaffet seg hund, få man ta ansvaret, og sette den først. Så får heller ferier osv resten av dens levetid tilrettelegges så vi kan ha ferie med hunden. Samtidig betyr det veldig lite av en del ting, kanskje i flere år framover. Det kan være snakk om alt fra helger til optimalt 3 uker (ferie i utlandet, som kanskje ikke er aktuelt helt riktig enda da). Er liksom skeptisk til hundepasser og. Fordi jeg kjenner jo ikke denne personen, vet ikke hvordan hunden vil like seg der over lengre tid osv. Jeg ser jo ikke hvordan hunden oppfører seg når jeg er borte, selv om kanskje hundepasser sier det går helt fint. Anonymkode: 057e1...5f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå