Gå til innhold

Tror de jeg er homse?


Gjest Ste4inar

Anbefalte innlegg

Bor sammen med en skokk med pene jenter på et internat. I det siste så virker det nesten som de tror jeg er homofil, noe jeg ikke er. Saken er det at jeg har det mest ryddige rommet. Alle er imponert. Sengen og alt er helt strøken. Jeg vasker rommet mitt ofte. Elsker å lage spennede mat og liker meg på kjøkkene. Liker også å gå pent kledd, litt trendy. Hva hadde dere trodd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det de gjør som får deg til å tro at de tror du er homofil?

Måten de oppfører seg på ovenfor meg. Snakker om jenteting og gutter med meg og med hverandre når jeg er der. Er litt vanskelig å beskrive. For å si det slik så virker det som jeg er "en av jentene" sammen med dem. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som synger i kor, kler seg pent, liker å lage mat, er interessert i interiør, har ikke datet jenter på mange år, flørter ikke med jenter.., og som liker å plukke sopp i skogen og er opptatt av planter kan nok lett falle i kategorien homofil ja.

HJvis han i tillegg får god kontakt med jenter og liker seg blant dem uten å prøve seg på dem, vel...så har du en vinner.

Jeg liker slike menn aller best :) , så jeg blir alltid skuffet når jeg får høre at de ikke liker jenter på den måten. De er så flotte å prate med og så er det deilig å slippe alle de menn som er opptatt av sport og andre kjedelige ting.

Hvis du vil vise at du ikke er homofil bør du kanskej feie over en jente så vet alle det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det skal mer til enn at en fyr er ryddig og er glad i å lage mat, for at jeg skal tro at en gutt er homse. Gaydaren min er ganske godt utviklet, så de trenger i grunn ikke gjøre så mye før jeg merker det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det skal mer til enn at en fyr er ryddig og er glad i å lage mat, for at jeg skal tro at en gutt er homse. Gaydaren min er ganske godt utviklet, så de trenger i grunn ikke gjøre så mye før jeg merker det!  :)

Av ren nysgjerrighet: hva er det som er felles for disse du oppdager med din gaydar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må antagelig mer til enn at du har ryddig rom og liker å lage mat for at de skal tro at du er homse. Hvis du er redd for at de skal tro det, må jeg bare spørre om du noengang snakker om deg og dine "gutteting"? Forteller du om jenter du har møtt noen gang? Eller at du traff ei søt jente på butikken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten de oppfører seg på ovenfor meg. Snakker om jenteting og gutter med meg og med hverandre når jeg er der.  Er litt vanskelig å beskrive. For å si det slik så virker det som jeg er "en av jentene" sammen med dem.  Vet ikke hvordan jeg skal tolke det?

Kan du ikke spørre dem rett ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet: hva er det som er felles for disse du oppdager med din gaydar da?

Klarer ikke forklare det noe nærmere. Er bare en følelse jeg får.. Og har hittil aldri tatt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor sammen med en skokk med pene jenter på et internat. I det siste så virker det nesten som de tror jeg er homofil, noe jeg ikke er. Saken er det at jeg har det mest ryddige rommet. Alle er imponert. Sengen og alt er helt strøken. Jeg vasker rommet mitt ofte. Elsker å lage spennede mat og liker meg på kjøkkene. Liker også å gå pent kledd, litt trendy. Hva hadde dere trodd?

Min kjære er på samme måte, og er ikke homofil :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

heng opp et bilde av ei halvnaken dame på veggen, prat om x-dama som behandla deg pent/stykt eller fortell om din store drømmedame som du ser på tv/musikk/film eller annet...

kjøp oppblåsbar som de finner hvor musa er full av "gammal morro".

og for all del ikke begyn og bruke fargeglade topper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...