Bummelong Skrevet 28. september 2021 #1 Skrevet 28. september 2021 Skulle ønske de var nr 1. Men mindre sentralisering, herlig! Håper Høyre ikke kommer i makta igjen, som Bergensere liker. Å dermed selger mer forretninger til utlandet. Ellers takk. Hvem var folka som støttet de til å begynne med er mitt spørsmål`? 7
Jan890 Skrevet 28. september 2021 #2 Skrevet 28. september 2021 Senterpartiet er vel det største tullepartiet på venstresida. Det eneste de bryr seg om er ULV, ULV og ULV. Altså å skyte ulven! 9
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2021 Jan890 skrev (1 minutt siden): Senterpartiet er vel det største tullepartiet på venstresida. Det eneste de bryr seg om er ULV, ULV og ULV. Altså å skyte ulven! Jeg hater ulver, veganere gir vel katten sin vegansk mat så den dør av hjerteinfarkt. Vil si de er mer tullete enn folk som ikke tror at ulven er et vakkert harmløst dyr 4
Jan890 Skrevet 28. september 2021 #4 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (1 minutt siden): Jeg hater ulver, veganere gir vel katten sin vegansk mat så den dør av hjerteinfarkt. Vil si de er mer tullete enn folk som ikke tror at ulven er et vakkert harmløst dyr Å skyte ulven er kjernesaken til partiet akkurat som FRP hater øst-europeere. 1
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2021 (endret) Jan890 skrev (3 minutter siden): Å skyte ulven er kjernesaken til partiet akkurat som FRP hater øst-europeere. Ja. Men jeg bryr meg ikke om ulver på like linje som pesten. Ulver er ikke tamme akkurat. Og jeg synes de ikke er fine heller. Uansett det er jo bare veganske tullebukker som er ulvevennlige. Bevis meg motsatt. Uansett så er katter kulest Endret 28. september 2021 av Bummelong 4
MAGEROST Skrevet 28. september 2021 #6 Skrevet 28. september 2021 (endret) Slippes over to millioner sau årlig hvor rundt 100.000-130.000 dør. Staten utbetaler erstatning for rundt 18.000 av dem for tap til rovdyr, Av disse står ulven for ca 9-10%. Ulv ligger som oftest ganske likt med kongeørn. Over 90% av sauene dør grunnet sykdom,skader,sult og generelt dårlig oppfølging fra bønder, det hjelper heller ikke at norsk sau er avlet mentalt sønder. Endret 9. oktober 2021 av MAGEROST 8
Illuminatum Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (12 minutter siden): Skulle ønske de var nr 1. Men mindre sentralisering, herlig! Håper Høyre ikke kommer i makta igjen, som Bergensere liker. Å dermed selger mer forretninger til utlandet. Ellers takk. Hvem var folka som støttet de til å begynne med er mitt spørsmål`? Hva har de solgt til utlandet?
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2021 MAGEROST skrev (1 minutt siden): Slippes over to millioner sau årlig hvor rundt 100.000-130.000 dør. Staten utbetaler erstattning for rundt 18.000 av dem for tap til rovdyr, Av disse står ulven for ca 9-10%. Ulv ligger som oftest ganske likt med kongeørn. Over 90% av sauene dør grunnet sykdom,skader,sult og generelt dårlig oppfølging fra bønder, det hjelper heller ikke at norsk sau er avlet mentalt sønder. Sau er kule da! Mye bedre enn ulver 3
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #9 Skrevet 28. september 2021 Illuminatum skrev (1 minutt siden): Hva har de solgt til utlandet? Har du ikke hørt Høyre som selger Norske selskaper til utlandet? Nyhetskanalen og slikt., Kan gi et eksempel der de nesten solgte noe til Russerne. Høyre politikere er skamløse grådige folk. De støtter større selskap men det er mest for deres rike venner eller seg selv, ikke for nasjonens del 3
Jan890 Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (1 minutt siden): Ja. Men jeg bryr meg ikke om ulver på like linje som pesten. Ulver er ikke tamme akkurat. Og jeg synes de ikke er fine heller. Uansett det er jo bare veganske tullebukker som er ulvevennlige. Bevis meg motsatt. Senterpartiet het bondepartiet før og det bør vel si sitt. De burde egentlig skiftet navn til "Nei til Ulv". Da de egentlig er ett etsaksparti. Leste på NRK at forhandlingene ble harde når SP ikke fikk gjennomslag for å skyte ulven. 3
Jan890 Skrevet 28. september 2021 #11 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (1 minutt siden): Har du ikke hørt Høyre som selger Norske selskaper til utlandet? Nyhetskanalen og slikt., Kan gi et eksempel der de nesten solgte noe til Russerne. Høyre politikere er skamløse grådige folk. De støtter større selskap men det er mest for deres rike venner eller seg selv, ikke for nasjonens del Nasjonalisme er overhode ikke bra!!
Blod Skrevet 28. september 2021 #12 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (10 minutter siden): Jeg hater ulver, veganere gir vel katten sin vegansk mat så den dør av hjerteinfarkt. Vil si de er mer tullete enn folk som ikke tror at ulven er et vakkert harmløst dyr Alle veganere gir ikke katter vegansk mat. Bummelong skrev (4 minutter siden): Ja. Men jeg bryr meg ikke om ulver på like linje som pesten. Ulver er ikke tamme akkurat. Og jeg synes de ikke er fine heller. Uansett det er jo bare veganske tullebukker som er ulvevennlige. Bevis meg motsatt. Uansett så er katter kulest Hvordan beviser man det? 3
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #13 Skrevet 28. september 2021 (endret) Jan890 skrev (3 minutter siden): Senterpartiet het bondepartiet før og det bør vel si sitt. De burde egentlig skiftet navn til "Nei til Ulv". Da de egentlig er ett etsaksparti. Leste på NRK at forhandlingene ble harde når SP ikke fikk gjennomslag for å skyte ulven. Ulv er sentralt men det er jo ikke bare det. Mindre sentralisering er hvorfor jeg støtter Senterpartiet. Jeg liker ikke at staten skal få for mye påvirkelse av sentralisering, og støtter sosial demokratisk platform og jobb muligheter. Så er partiet jeg støtter av den grunn Endret 28. september 2021 av Bummelong 2
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #14 Skrevet 28. september 2021 (endret) Blod skrev (3 minutter siden): Alle veganere gir ikke katter vegansk mat. Hvordan beviser man det? Hvem ellers protesterer mot Ulven blir drept? Hva slags bakgrunn tror du de har? Jeg vil heller ha sau over ulv. Sauer er kult! Endret 28. september 2021 av Bummelong
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #15 Skrevet 28. september 2021 Jan890 skrev (4 minutter siden): Nasjonalisme er overhode ikke bra!! Altså... nå er det snakk om å ikke selge seg ut. Seriøst, mener du det er bra ide å bare gi bort norske arbeidsplasser til utlandet? Bare for at rike globalister skal tjene seg rikere uten at det hjelper oss? Nasjonalisme er ikke dårlig om det er for å sikre en fremtid. Problemet er mer autoritariske regimer som sosialismen og fascismen var. Men jeg støtter sosial demokrati og å gjøre det beste slik at folk får jobb uten at vi blir arbeidsløse selv 3
Blod Skrevet 28. september 2021 #16 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (3 minutter siden): Hvem ellers protesterer mot Ulven blir drept? Hva slags bakgrunn tror du de har? Jeg vil heller ha sau over ulv. Sauer er kult! De fleste som protesterer spiser jo animalske produkter? 1
Bummelong Skrevet 28. september 2021 Forfatter #17 Skrevet 28. september 2021 Blod skrev (2 minutter siden): De fleste som protesterer spiser jo animalske produkter? Økologiskt eller glutenfri mener du? Isåfall er det hipstere, så det er samme som Veganere.
Blod Skrevet 28. september 2021 #18 Skrevet 28. september 2021 Bummelong skrev (19 minutter siden): Økologiskt eller glutenfri mener du? Isåfall er det hipstere, så det er samme som Veganere. Nei 4
Imariuz Skrevet 29. september 2021 #19 Skrevet 29. september 2021 Bummelong skrev (1 time siden): Skulle ønske de var nr 1. Men mindre sentralisering, herlig! Sist de rødgrønne og Senterpartiet satt i regjering ble det lagt ned flere grendeskoler, flere gårdsbruk og det ble sentralisert enda raskere. Hva får deg til å tro at SP ikke vil bryte løftene sine for makt denne gangen også? Bummelong skrev (1 time siden): Håper Høyre ikke kommer i makta igjen, som Bergensere liker. Å dermed selger mer forretninger til utlandet. Ellers takk. Hvem var folka som støttet de til å begynne med er mitt spørsmål`? Vanlige folk som var lei de rødgrønne som har solgt rekordmange statseide bedrifter og stod for rekordinnføring av EU-direktiver, sentralisering, mer byråkrati og liberal innvandringspolitikk. De stemte på Høyre for å få nye ideer og bedre løsninger, men fikk 8 år til med rødgrønn politikk istedetfor med noen små nyanser. 3
Illuminatum Skrevet 29. september 2021 #20 Skrevet 29. september 2021 Bummelong skrev (7 timer siden): Har du ikke hørt Høyre som selger Norske selskaper til utlandet? Nyhetskanalen og slikt., Kan gi et eksempel der de nesten solgte noe til Russerne. Høyre politikere er skamløse grådige folk. De støtter større selskap men det er mest for deres rike venner eller seg selv, ikke for nasjonens del Nei, jeg har hørt mange som påstår det men kom med eksempler. Det som er fakta er at INGEN har solgt mer enn AP og Stoltenberg. Det med salg til russere ble da stoppet av Solbergregjeringen. Dette var jo heller ikke noe salg av offentlig selskap. Mener du at det skal være begrensninger på hvor mye utlendinger skal eie i Norge? Hva med motsatt; skal det være begrensninger på hvor mye vi kan kjøpe i utlandet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå