Gå til innhold

Noen som har tatt ut silikonen her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var så dum og la inn sillikon i puppene da jeg var 20 år. Ba om noe naturlig, men våknet opp til 400 i hver pupp. Har alltid synes de var for store og derfor gått med sports bh og minimizer konstant. Dette har ført til at de henger, samtidig som de er tunge. Føler ikke at de er en del av kroppen min, men noe som ligger utenpå.

Nå er jeg 40 år og vil ta de ut. Var en liten b cup før så ser for meg at det vil se jævlig ut å ta de ut, at de bare blir masse tom hud. Noen med erfaringer? Ble du fornøyd? 

Var det like vondt å ta de ut som å sette inn? Når kan man løfte etter en slik operajon? Har to små barn. Må bare få de ut!

Anonymkode: aaa0e...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg og har heller aldri hatt silikon, men om det blir masse tom hud så vil jeg tro det er mulig med brystløft eller noe om det blir veldig gale?

Eventuelt flytte på med litt fett fra et annet sted? 

Anonymkode: 136ae...7dd

Skrevet

Jeg har tatt ut, men valgte etter tre år og legge inn igjen. Kontrasten fra å ha pupper til nesten ikke pupper ble for stor. 

Men for å svare på det du lurer på: så og si ingen smerter etterpå, var faktisk i bursdagsselskap ( barneselskap, ikke alkohol ) dagen etterpå. Mye løs hud på begynnelsen når jeg bøyde meg og puppene føltes tomme. Trakk seg fint sammen, eneste som var kjedelig var den lille folden jeg fikk under hver nippel. 
Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg kunne løfte.

Lykke til! 

Anonymkode: b95cc...d06

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...