AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #22 Skrevet 28. september 2021 Ref. en annen tråd som er populær her akkurat nå - Hvilke røde flagg bør du være på vakt for? Kred til hun som skrev Gaming. Og jeg vurderer å ta turen inn for å tilføye materiell vold. Anonymkode: 8e620...f23 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #23 Skrevet 28. september 2021 Dere som skriver «Du vet godt at dette ikke er normalt»: Jeg vet ikke lengre hva som er normalt. Han mistenker selv at han har ADD, men det er ikke noe han har blitt diagnostisert med (ikke tatt det opp hos fastlegen). Han himler med øynene når jeg nevner sinnemestringkurs og alt det andre - Det er bare sånn jeg er, sier han. Har han alltid vært sånn? Tja, ikke SÅ ille! Ja, han har en temperament - Men nå er det så ille at det minste ting kan ødelegge hele dagen hans. Han forteller selv at han blir irritert over vår datter som er 7, at han ikke har tålmodighet for å være med henne da hun «vingler» sånn og skal bestemme/kontrollere over alle aktivitetene. Eks: De spiller fotball også «taper hun» så blir hun veldig sånn «Nei pappa, Du gjorde det feil. Du må sparke ballen 3 meter opp i luften og så snurre rundt 4 ganger, og derfor vant du ikke» Og sånn der tull. Bare for å understreke så er han ikke ekkel mot vår datter, men han trekker seg fort unna når det blir for mye mas. Etter vår andre barn så har han ingen tålmodighet. Sitter bare i spillerommet og gamer. Anonymkode: 2ce5b...10b
Gjest WhisperingWind Skrevet 28. september 2021 #24 Skrevet 28. september 2021 Er han 12? Ja. Helt normalt 😗😗😗
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #25 Skrevet 28. september 2021 Nei, det er ikke normalt. Jeg spiller nye selv, men har aldri blitt så sint at jeg slår hverken tastatur eller kontroller. Det gjør ikke mannen min heller. Anonymkode: c9e79...46a 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #26 Skrevet 28. september 2021 Jeg må være tidenes røde flagg. Jeg er ikke spillavhengig (spiller kun et par dager i året feks ifbm påskeferie), og jeg er en behersket person som gjør det bra på jobb og fungerer helt normalt i sosiale settinger. Men - jeg kan bli så sint at jeg kaster ting i veggen når jeg dør i et spill. Hvis noen hadde påstått om meg at jeg hadde et sinneproblem så hadde absolutt alle - kollegaer, venner og familie - ledd høyt og lenge. Så - nei, det er ikke nødvendigvis noe galt med mannen din Anonymkode: ea9fc...f1d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #27 Skrevet 28. september 2021 Nei ikkje normalt. Vi gamer begge to etter ungen er lagt og har ikkje sinneproblemer av den grunn. Ikkje skyld på gaming lol. Du blir ikkje automatisk ræva partner av det liksom. Han virker egoistisk.. Anonymkode: 84a81...0ac 1
FrkZ Skrevet 28. september 2021 #28 Skrevet 28. september 2021 Hvis han absolutt vil game, burde han gjøre dette når ungen er lagt. Dette der er ikke grei oppførsel. Håper du får han til å innse dette.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #29 Skrevet 28. september 2021 Herregud trodde det var den andre ungen din. Min 12-åring med Adhd reagerer ikke sånn hvis han taper. Anonymkode: 53065...d95 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #30 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han sitter og gamer, jeg kommer bort med vår baby på 7 mnder og snakker. Han fortsetter med samtalen på hva vi skal gjøre i dag også dør han i spillet. Han klikker. Han slår på tastaturet med begge knyttnevene sånn alle knappene spretter opp, flere ganger. Han sitter nå alene i rommet sitt og er sint. Er dette normalt i et forhold? Anonymkode: 2ce5b...10b Han sitter alene på rommet sitt? Nei, dette er ikke normalt og du har skaffet babyen din en mannebaby til far. Anonymkode: 9a30e...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #31 Skrevet 28. september 2021 Tror noen menn bruker gaming som «terapi» dersom de sliter. Mannen din trenger hjelp! Anonymkode: 2aa2d...00e 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #32 Skrevet 28. september 2021 Han overreagerer. Vet ikke om han spiller mye. Menn liker ikke mas. Anonymkode: fc2db...49f 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #33 Skrevet 28. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror noen menn bruker gaming som «terapi» dersom de sliter. Mannen din trenger hjelp! Anonymkode: 2aa2d...00e Det vet jeg at han gjør. Han blir veldig fort rastløs, irritert og pirker på ting. Dataspill får han til å koble seg helt ut fra realiteten. Han tror selv han har ADD. Anonymkode: 2ce5b...10b
Helene Skrevet 28. september 2021 #34 Skrevet 28. september 2021 Du vet det selv. Godta det, eller gå. Hvis du går, kanskje han våkner.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #35 Skrevet 28. september 2021 Det er ikke normalt, og ikke bra. Jeg har også "gamer"-mann, men har ALDRI sett han slå ting eller rope høyt i sinne. Et lite "neeei..!" har jeg hørt, men det er ikke i nærheten av med full kraft. En venninne har en tenåring som jeg har hørt reagert litt som du beskriver mannen din, men ikke fullt så voldsomt. Har alltid syntes at det er ubehagelig og tenkt at han må ha noen utfordringer. Anonymkode: d577b...c02 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #36 Skrevet 28. september 2021 Han er et barn Anonymkode: bc374...841
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå