Gå til innhold

Hemoroide

Fremhevede innlegg

Skrevet

Legekontoret er stengt i dag og jeg nekter å betale 300kr for en nettkonsultasjon så da blir det hobbylegene på kg som ofte vet like mye som legene ut ifra min erfaring som blir redningen 😄 

Be diagnosert med en innvendig hemoroide i mai, fikk beskjed om å ta stikkpiller, det fungerte, alt vel. 

Nå har jeg de samme symptomene igjen som jeg hadde da. (lite smerter, mest ubehag, men med bittelitt spor av blod på papiret) må jeg ha en legetime igjen, eller kan jeg prøve en ny runde med stikkpiller først og så se om det hjelper? 

Er 30 og ikke gravid om det er av betydning. 

Anonymkode: 9bad1...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjørt ny runde først, det er jo en stund siden mai så har nok ingenting å si.

Anonymkode: ae2bd...0d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde kjørt ny runde først, det er jo en stund siden mai så har nok ingenting å si.

Anonymkode: ae2bd...0d0

Takk for svar. Da kjører jeg en runde med det. 

Skrevet

kjør en ny runde med stikkpiller men ser mange synes krem fungerer bedre. Om du har vondt kan du sikkert bruke xylocain salve som du får kjøpt reseptfritt, samme virkestoffet som de fleste tannleger bruker i bedøvelse.

Anonymkode: ce02b...f0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

kjør en ny runde med stikkpiller men ser mange synes krem fungerer bedre. Om du har vondt kan du sikkert bruke xylocain salve som du får kjøpt reseptfritt, samme virkestoffet som de fleste tannleger bruker i bedøvelse.

Jeg har krem liggende. Men tenkte siden det var stikkpiller legen anbefalte sist, så var det best å gå for det denne gangen også. Fungerer krem når hemoroiden er på innsiden? 

Skrevet

Følger med sånn forlenger til å kjøre opp i baken eller så er jo alltid en finger opp i rassen en mulighet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Følger med sånn forlenger til å kjøre opp i baken eller så er jo alltid en finger opp i rassen en mulighet.

Pakken min med piller inneholder ikke forlenger, så rumpefinger blir det uansett. Prøver piller noen dager og blir det ikke særlig mye bedre så prøver jeg krem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...