AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #21 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vært hos endokrinolog? Anonymkode: e29e5...039 Ja, mange ganger. Anonymkode: aeb79...fa8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #22 Skrevet 28. september 2021 Har du fått hjelp fra ergoterapeut, evt. fysioterapeut, til å ta en gjennomgang av hverdagen din for å finne energityver og for å finne mer hensiktsmessige måter å distribuere energien din på og for å sørge for at du har en god balanse mellom hvile og aktivitet? Ergoterapeut kan også gi deg opplæring i energiøkonomisering (som f.eks. å sitte fremfor å stå). Anonymkode: 63525...92b 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #23 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor var Sunnaas bedre? Var du der også grunnet utmattelse? Anonymkode: aeb79...fa8 Sunnås bruker lengre tid, 3-4 uker i strekk x flere økter over 1,5-2 år. Alle individuelle samtaler skjer på rommet, på rauland fløy jeg beina av meg mellom kontorene. Det var en egen ro på sunnås og maten var virkelig bra. Anonymkode: b2bfa...30c 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #24 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du fått hjelp fra ergoterapeut, evt. fysioterapeut, til å ta en gjennomgang av hverdagen din for å finne energityver og for å finne mer hensiktsmessige måter å distribuere energien din på og for å sørge for at du har en god balanse mellom hvile og aktivitet? Ergoterapeut kan også gi deg opplæring i energiøkonomisering (som f.eks. å sitte fremfor å stå). Anonymkode: 63525...92b Det høres ut som en god idé! Takk for innspill! Anonymkode: aeb79...fa8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #25 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sunnås bruker lengre tid, 3-4 uker i strekk x flere økter over 1,5-2 år. Alle individuelle samtaler skjer på rommet, på rauland fløy jeg beina av meg mellom kontorene. Det var en egen ro på sunnås og maten var virkelig bra. Anonymkode: b2bfa...30c Takk for tilbakemelding! Anonymkode: aeb79...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #26 Skrevet 28. september 2021 Ikke ett ord om sunt kosthold og styrke-trening? Anonymkode: 3e8ec...dbb
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #27 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke ett ord om sunt kosthold og styrke-trening? Anonymkode: 3e8ec...dbb Det er et viktig poeng! Anonymkode: aeb79...fa8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå