AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 Jeg har i ca 3 uker hat leamus i kinnet. Nesten hele tiden, holder på å bli gal. Finnes det noe som helst man kan gjøre for å roe det ned? Anonymkode: 99dd9...f2d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Jeg har det og tidvis, periodevis i øyet og i kinnet, veldig irriterende. Men når jeg va i gang med jern igjen nå så ble det bra. Har en tendens til å få mangler og denne gangen var det hakket før jeg måtte på sykehus å få påfylling så ta en blodprøve å sjekk om du mangler noe.  Anonymkode: 6b533...b36
Perle Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Magnesium.  https://www.kk.no/helse/derfor-far-du-leamus/67982985
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har det og tidvis, periodevis i øyet og i kinnet, veldig irriterende. Men når jeg va i gang med jern igjen nå så ble det bra. Har en tendens til å få mangler og denne gangen var det hakket før jeg måtte på sykehus å få påfylling så ta en blodprøve å sjekk om du mangler noe.  Anonymkode: 6b533...b36 Jeg har oppfølging av blodprøver annenhver måned, litt lav på jern så jeg tar tilskudd.  Ellers så er det stort sett fint. Skjønner det ikke, sover passe greit, tror ikke jeg stresser mye heller. Anonymkode: 99dd9...f2d
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Jepp hatt leamus/rykninger i tommelen hver dag i 3-4 måneder 😅 Anonymkode: c3f9d...212
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Kjæresten min hadde leamus i flere måneder. Det gikk over til slutt! Ser andre nevner magnesiumtilskudd, ikke dumt å prøve det. Anonymkode: 3c11d...854
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har oppfølging av blodprøver annenhver måned, litt lav på jern så jeg tar tilskudd.  Ellers så er det stort sett fint. Skjønner det ikke, sover passe greit, tror ikke jeg stresser mye heller. Anonymkode: 99dd9...f2d Jeg stresser mye og elsker kaffe så jeg skjønner det for min del men etter at jeg begynte på jerntilskudd så forsvant det, veldig merkelig. Magnesium har ikke hatt effekt hos meg for jeg har prøvd det og, gikk jo rundt med leamus i nesten et halvt år og det eneste jeg har endret er at jeg måtte begynne på tilskudd igjen siden det var så veldig lavt igjen, og nå er det borte. Det kommer og går her har gjort det de siste årene men den siste runden vaarte jo i nesten 6 måneder, utrolig irriterende. Anonymkode: 6b533...b36
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #8 Skrevet 28. september 2021 Magnesium + en skikkelig hard treningsøkt hvor du tar deg skikkelig ut. Anonymkode: 7ebca...de2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #9 Skrevet 28. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Magnesium + en skikkelig hard treningsøkt hvor du tar deg skikkelig ut. Anonymkode: 7ebca...de2 Treningsøkt utgår🤣 Skal til legen for noe annet i dag, får nevne det i samme slengen. Anonymkode: 99dd9...f2d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #10 Skrevet 28. september 2021 Mest sannsynlig går det over av seg selv. Du har ikke nylig tatt vaksinen? Jeg slet med dette lenge etter dose ti med Pfizer Anonymkode: d38f3...376
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå