Gå til innhold

Noen som husker han fra Robinson?

Ruspus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Million skrev (Akkurat nå):

Nå ja. Den ble redigert inn etterpå.

Uansett, nei, jeg husker ikke fyren. Men godt å se at han har fått som fortjent og blitt dømt til fengsel for sine gjentatte overgrep og voldtekter.

Ja, han fremstår for meg som det absolutte lavmål. Håper han får "god soning". 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes jeg husker ansiktet men tror jeg sammenligner han med en svenske. Han som har i Camp kulinaris for noe år siden. Ekkelt at så mange realitydeltakere er voldtektsmenn uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var med i sesong 10 av Robinsonekspedisjonen, husker han derfra, fordi han virket veldig gal for 12 år gamle meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (4 minutter siden):

Synes jeg husker ansiktet men tror jeg sammenligner han med en svenske. Han som har i Camp kulinaris for noe år siden. Ekkelt at så mange realitydeltakere er voldtektsmenn uansett. 

Du tenker på Runar Søgaard, Carolas eksmann? Han snakker svensk.

Se bilde av Runar S her. Han har litt lengde på håret, blondt bleket, akkurat som kjeltringen ts linker til, så de ligner noe på hverandre, ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker han best fra Charterfeber. Husker han hadde SKIKKELIG solskadet hud, digre rosa flekker på hele kroppen og det var ikke rart for i introvideoen pratet han om hvor sykt mye solarium han tok. Må være tanorexic han der. 

Saken du linker til, har ikke ord. Helt jævlig, mine tanker går til ofrene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (5 minutter siden):

Du tenker på Runar Søgaard, Carolas eksmann? Han snakker svensk.

Se bilde av Runar S her. Han har litt lengde på håret, blondt bleket, akkurat som kjeltringen ts linker til, så de ligner noe på hverandre, ja.

Ja, det minte meg om han. Takkars fyr 😅 mulig det er fler som tenker at det er han.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fjott. Han er overrasket over situasjonen?? Kanskje la vær å dope ned kvinner og filme voldtekt av dem da! Håper han blir bura inne🤬

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (13 minutter siden):

Husker han best fra Charterfeber. Husker han hadde SKIKKELIG solskadet hud, digre rosa flekker på hele kroppen og det var ikke rart for i introvideoen pratet han om hvor sykt mye solarium han tok. Må være tanorexic han der. 

Saken du linker til, har ikke ord. Helt jævlig, mine tanker går til ofrene.

Store sjanser for at han dør av hudkreft før han må sone noe som helst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (22 timer siden):

For en fjott. Han er overrasket over situasjonen?? Kanskje la vær å dope ned kvinner og filme voldtekt av dem da! Håper han blir bura inne🤬

Han ble pågrepet og fengslet samme dag han fikk dommen, noe som blir gjort svært sjeldent og kun i veldig alvorlige saker. Han kommer til å bli sittende fengslet frem til ankesaken er avgjort. 

https://www.tv2.no/a/14255596/

Endret av Lunabelle
La til link.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kom på tredje plass i Robinson 2010. Var en ikonisk figur det året. Skuffet over at han kunne synke til dette nivået, han var ganske kul. Må være grusomt for familien hans at dette har kommet frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...