Ruspus Skrevet 27. september 2021 #1 Del Skrevet 27. september 2021 (endret) Noen som husker han her? https://www.tv2.no/nyheter/14255596/ Endret 27. september 2021 av Ruspus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. september 2021 #2 Del Skrevet 27. september 2021 Hvem? Du glemte noe, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 27. september 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 27. september 2021 Million skrev (1 minutt siden): Hvem? Du glemte noe, La jo med link. https://www.tv2.no/nyheter/14255596/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 27. september 2021 #4 Del Skrevet 27. september 2021 Jeg husker ansiktet, men ikke når jeg så han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. september 2021 #5 Del Skrevet 27. september 2021 Ruspus skrev (2 minutter siden): La jo med link. https://www.tv2.no/nyheter/14255596/ Nå ja. Den ble redigert inn etterpå. Uansett, nei, jeg husker ikke fyren. Men godt å se at han har fått som fortjent og blitt dømt til fengsel for sine gjentatte overgrep og voldtekter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 27. september 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 27. september 2021 Million skrev (Akkurat nå): Nå ja. Den ble redigert inn etterpå. Uansett, nei, jeg husker ikke fyren. Men godt å se at han har fått som fortjent og blitt dømt til fengsel for sine gjentatte overgrep og voldtekter. Ja, han fremstår for meg som det absolutte lavmål. Håper han får "god soning". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 27. september 2021 #7 Del Skrevet 27. september 2021 Synes jeg husker ansiktet men tror jeg sammenligner han med en svenske. Han som har i Camp kulinaris for noe år siden. Ekkelt at så mange realitydeltakere er voldtektsmenn uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 27. september 2021 #8 Del Skrevet 27. september 2021 Han var med i sesong 10 av Robinsonekspedisjonen, husker han derfra, fordi han virket veldig gal for 12 år gamle meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. september 2021 #9 Del Skrevet 27. september 2021 Thaila skrev (4 minutter siden): Synes jeg husker ansiktet men tror jeg sammenligner han med en svenske. Han som har i Camp kulinaris for noe år siden. Ekkelt at så mange realitydeltakere er voldtektsmenn uansett. Du tenker på Runar Søgaard, Carolas eksmann? Han snakker svensk. Se bilde av Runar S her. Han har litt lengde på håret, blondt bleket, akkurat som kjeltringen ts linker til, så de ligner noe på hverandre, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 27. september 2021 #10 Del Skrevet 27. september 2021 Han ser ut som x-en til Carola 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 27. september 2021 #11 Del Skrevet 27. september 2021 Husker han best fra Charterfeber. Husker han hadde SKIKKELIG solskadet hud, digre rosa flekker på hele kroppen og det var ikke rart for i introvideoen pratet han om hvor sykt mye solarium han tok. Må være tanorexic han der. Saken du linker til, har ikke ord. Helt jævlig, mine tanker går til ofrene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 27. september 2021 #12 Del Skrevet 27. september 2021 Million skrev (5 minutter siden): Du tenker på Runar Søgaard, Carolas eksmann? Han snakker svensk. Se bilde av Runar S her. Han har litt lengde på håret, blondt bleket, akkurat som kjeltringen ts linker til, så de ligner noe på hverandre, ja. Ja, det minte meg om han. Takkars fyr 😅 mulig det er fler som tenker at det er han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 27. september 2021 #13 Del Skrevet 27. september 2021 For en fjott. Han er overrasket over situasjonen?? Kanskje la vær å dope ned kvinner og filme voldtekt av dem da! Håper han blir bura inne🤬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 27. september 2021 #14 Del Skrevet 27. september 2021 non_stop skrev (13 minutter siden): Husker han best fra Charterfeber. Husker han hadde SKIKKELIG solskadet hud, digre rosa flekker på hele kroppen og det var ikke rart for i introvideoen pratet han om hvor sykt mye solarium han tok. Må være tanorexic han der. Saken du linker til, har ikke ord. Helt jævlig, mine tanker går til ofrene. Store sjanser for at han dør av hudkreft før han må sone noe som helst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 28. september 2021 #15 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) heavyheart skrev (22 timer siden): For en fjott. Han er overrasket over situasjonen?? Kanskje la vær å dope ned kvinner og filme voldtekt av dem da! Håper han blir bura inne🤬 Han ble pågrepet og fengslet samme dag han fikk dommen, noe som blir gjort svært sjeldent og kun i veldig alvorlige saker. Han kommer til å bli sittende fengslet frem til ankesaken er avgjort. https://www.tv2.no/a/14255596/ Endret 28. september 2021 av Lunabelle La til link. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 28. september 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 28. september 2021 Ser ut som det er lett for psykopater og sexforbrytere og slippe igjennom nåløyet til slike realyti-programmer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 1. oktober 2021 #17 Del Skrevet 1. oktober 2021 For en jævlig disgusting fyr!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 2. oktober 2021 #18 Del Skrevet 2. oktober 2021 Han kom på tredje plass i Robinson 2010. Var en ikonisk figur det året. Skuffet over at han kunne synke til dette nivået, han var ganske kul. Må være grusomt for familien hans at dette har kommet frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå