AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #1 Skrevet 27. september 2021 I denne tråden så tenkte jeg å spørre dere om dere vil nevne fem punkter som kunne gjort akkurat denne uka til en bedre uke for deg! 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 🌼🌼🌼 UKE 39 Denne uka ville blitt en mye bedre uke for meg om: 1. Jeg kunne fått flyttet de siste eskene jeg har stående videre til lageret jeg leier, så jeg slipper å gå å ha det i bakhodet. 2. Jeg fikk snakket ordentlig med en venninne som jeg hadde en liten uenighet med i forrige uke, gjerne over en kopp kaffe, og som forhåpentligvis avsluttes med en god klem igjen. 3. Det hadde vært veldig fint om jeg fikk sovet bedre, har hatt for mye å tenke på i det siste! 4. Uka hadde definitivt blitt bedre om jeg kom meg ut på en ordentlig skogstur i løpet av de neste dagene. 5. Og, jeg håper på at jeg får svar denne uka på en henvisning fra legen som ble sendt for noen uker siden, synes det tar så lang tid! Jeg kaster ballen over til deg -hvilke fem punkter ville gjort denne uka til en mye bedre uke for deg? Anonymkode: 66298...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #2 Skrevet 27. september 2021 Jeg tenkte vel at denne tråden kunne være positivt og oppmuntrende om noen ville være med, den kan være med å drive oss videre, sette fokus på det som kan gjøre uka bedre for oss! Selv hadde jeg kanskje ikke så mange spennende punkter akkurat denne uka, men satt å kjente litt på følelsen av blåmandag og tenkte -bare disse fem tingene går seg til i løpet av uka så vil alt bli så mye bedre. Og så tenkte jeg på å lage en tråd, en tråd som hjelper oss å huske det aller viktigste, hjelpe oss med å minne oss på hvordan akkurat denne uka kan bli bedre enn den forrige, kanskje med litt innsats. Kanskje det ikke var den aller beste ideen for en tråd jeg har hatt, men håper nå fortsatt at noen har lyst til å være med!!! Anonymkode: 66298...4fd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #3 Skrevet 29. september 2021 Syntes dette var en kjempefin ide! Her er mine: 1. Gjøre de to viktigste punktene på to-do listen min, i løpet av morgendagen. 2. Ringe en venninne som jeg ikke har like god kontakt med lenger, men som jeg savner veldig. 3. Få trent en gang til denne uken. Kommer bare på 3, men nå har vi jo kommet halvveis ut i uken allerede😊Tror jeg hadde følt meg litt bedre i helga hvis jeg fikk til disse. Anonymkode: 8c2f2...2ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå