Gå til innhold

Tilsynsperson i barnevernet

Fremhevede innlegg

Gjest the1andonly
Skrevet

Noen som jobber som tilsynsperson i barnevernet? Skjønner det slik at det er 4 besøk per år? Hvor mye får man i lønn/godtgjørelse per besøk/år. hvor lang tid tar ett besøk uten for/etterarbeid? Er det givende? Er det verdt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
the1andonly skrev (7 timer siden):

Noen som jobber som tilsynsperson i barnevernet? Skjønner det slik at det er 4 besøk per år? Hvor mye får man i lønn/godtgjørelse per besøk/år. hvor lang tid tar ett besøk uten for/etterarbeid? Er det givende? Er det verdt det?

Det høres ikke ut som du er rette personen til jobben uansett. Opptatt av tidsbruk og lønn? En tilsynsfører bør heller tenke på barna det er snakk om. Du skal ha evnen til å skape tillit, og være genuint opptatt av det barnet og familien du fører tilsyn hos. Relevant erfaring/utdanning er også et krav. 

Anonymkode: 6ff7a...43f

Gjest the1andonly
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2021 den 17.43):

Googlet et eksempel:

https://vestbv.no/tilsynsperson/

Dessuten ee det MINIMUM 4 ganger.

Anonymkode: c1324...00a

Hvor lang tid tar ett besøk? Har små barn 🙈

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det høres ikke ut som du er rette personen til jobben uansett. Opptatt av tidsbruk og lønn? En tilsynsfører bør heller tenke på barna det er snakk om. Du skal ha evnen til å skape tillit, og være genuint opptatt av det barnet og familien du fører tilsyn hos. Relevant erfaring/utdanning er også et krav. 

Anonymkode: 6ff7a...43f

Dette er ikke grunnen for at jeg vurderer det. Det er bare for å vite mer. Jeg skjønner jo hva det går ut på så derfor kunne jeg tenkt meg det. Men vil vite litt mer. Er lærer på vgs så har god erfaring med ungdommer ihvertfall. Og grunnen til jeg ønsker det er fordi jeg kunne tenkt meg å være fosterforelder og dette gir kanskje litt mer innsikt og gjør at jeg kanskje ønsker det i fremtiden. Det høres givende ut. Jeg har to barn og ønsker ikke å føde flere barn eller ha ansvaret for babyer. Men jeg har rom i hjertet og i hus for flere barn, men ønsker ikke å føde flere selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...