Gå til innhold

20 påmeldte på visning..

Fremhevede innlegg

Skrevet

På en leilighet jeg virkelig vil ha! Verdivurdering 1,7. Jeg kan gå litt over 1,9.. 

føles håpløst mot så mange likevel, det kommer garantert til å bli budkrig. Tanker/ tips?? ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvor den ligger, og om folkene som kommer, faktisk liker det de ser, ikke bare bildene. Kanskje har eieren røyket inne, så leiligheten stinker. Hvem vet. Det er mye stort og smått som kan "skremme vekk" interessenter.

Det er meget tvilsomt at alle 20 som er påmeldt visning, faktisk setter i gang og legger inn bud. Det er ofte folk går på mange titalls visninger før de finner noe de vil by på.

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar!!☺️ Krysser fingrene!!

Skrevet

Her hadde vi 20 på visning når vi skulle selge. 4 stk bød, ble budkrig mellom 2. Så at 20 kommer betyr ikke at alle byr, det skal noe til😊

Anonymkode: 8303a...684

• Liker 1
Skrevet

Det trenger ikke ta helt av! Vi hadde 16 påmeldte på visning i går. Flere dukket ikke opp. Megler hadde totalt 10 stk. på lista si over folk som virkelig vurderte å legge inn bud etter ringerunden i morges, men det var kun én som bød. Det første budet hans var høyere enn 4 stk. var villige til å gi, og resten hadde ikke fått svar fra banken sin enda.

Anonymkode: dcb74...7a4

• Liker 2
Skrevet

Vi var på visning med 22 andre påmeldte, bare jeg og en annen la inn bud :) det er håp!

Anonymkode: 4cdef...dff

• Liker 1
Skrevet

Var på en visning med mange selv en gang, men ingen ga noe bud. Leiligheten var ikke like fin som på bildene. Så hvor mange som kommer trenger ikke å ha så mye å si. Har du sånn OBOS-medlemskap eller lignende kan du jo ta den på forkjøpsrett kanskje?

Skrevet
Palmetreet skrev (13 minutter siden):

Var på en visning med mange selv en gang, men ingen ga noe bud. Leiligheten var ikke like fin som på bildene. Så hvor mange som kommer trenger ikke å ha så mye å si. Har du sånn OBOS-medlemskap eller lignende kan du jo ta den på forkjøpsrett kanskje?

☺️ Har desverre ikke noe slikt, men håper på det beste!

• Liker 1
Skrevet
Skumnisse skrev (3 minutter siden):

☺️ Har desverre ikke noe slikt, men håper på det beste!

Lønner seg å melde seg inn, allerede i dag. For hvis du da har 2 uker med ansiennitet, og den som vinner budrunden ikke har noe. Så kan du likevel få leiligheten. Slik gjorde jeg da jeg kjøpte min første leilighet iallfall 😄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...