Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Opplevde noe rart her om dagen: Min kjæreste og jeg skulle ha en alene kveld hjemme Jeg hadde på meg en ny innkjøpt rød body! Plutselig stivnet blikket hans mot mine føtter, hva ser du på spurte jeg? De tenner meg sa han........... Går det an å tenne på føtter? Noen som har opplevd å få noe lingnende kommentarer? Klem og kos Charlotte
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja, det er ganske vanlig å tenne på føtter! Eksen min var veldig opptatt av føtter, men jeg tror ikke han ble tent bare ved å se på dem.. Endret 29. september 2005 av Milah
Elodi Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Det finnes mange slags fetisher og en av de vanligste er faktisk fot og tåfetish...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Fotfetishisme er en av de vanligste fetisjismene, og slettes ikke så uvnalig tenningsmønster som man skulle tro. Har du en kjæreste som er fotfetisjist så bare nyt det! Ikke stress med bekymringer om han er sær eller pervo, men se deg selv som heldig: du får garantert så mye deilig fotmassasje du kan drømme om bare du spør! :D
Gjest Gorgonzola Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Opplevde noe rart her om dagen: Min kjæreste og jeg skulle ha en alene kveld hjemme Jeg hadde på meg en ny innkjøpt rød body! Plutselig stivnet blikket hans mot mine føtter, hva ser du på spurte jeg? De tenner meg sa han........... Går det an å tenne på føtter? Noen som har opplevd å få noe lingnende kommentarer? Klem og kos Charlotte ← Å jada, sannsynligvis en av de vanligste fetisjer det. Sjelden noe problem men det kan bli slitsomt dersom fyren kun tenner på føtter og ikke resten av deg, de er det (heldigvis) få av. Som nevnt lenger opp, nyt det, hun jeg er sammen med digger fotmassasje men den har sjelden noe erotisk tilsnitt, mer for komfortens del. Men jeg utfører det gjerne! Allikevel, kan godt kose med undersåttene hennes som en del av forspillet jeg, bare deilig å nyte HELE henne.
Gjest JohnnyBravo Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Opplevde noe rart her om dagen: Min kjæreste og jeg skulle ha en alene kveld hjemme Jeg hadde på meg en ny innkjøpt rød body! Plutselig stivnet blikket hans mot mine føtter, hva ser du på spurte jeg? De tenner meg sa han........... Går det an å tenne på føtter? Noen som har opplevd å få noe lingnende kommentarer? Klem og kos Charlotte ← O'boy! Gjett da!!! Elsker kvinneføtter, elsker å kysse dem og kose med dem. Elsker til og med å sprute på dem som en perfekt avslutning på heftig sex.........er jeg rar?
Gjest Gitte Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 yækk... føtter er ekkelt syns nå jeg. og typen vet det, så han vifter med tærne i ansiktet på meg så fort han får sjansen
Gjest Embla s Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 Jeg har aldri vært borti noen som har hatt fokus på føttene mine..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå