Missmaripus Skrevet 26. september 2021 #1 Del Skrevet 26. september 2021 (endret) 😭 😉 🤬 🤬 Endret 26. september 2021 av Missmaripus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Del Skrevet 26. september 2021 Å herregud kom deg videre. Slutt å syt. Dette går alle gjennom. Ferdig Anonymkode: 702fb...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 26. september 2021 #3 Del Skrevet 26. september 2021 Hvorfor fortsatte du etter han fortalte at han er gift? Han svarer vel ikke fordi han ikke ønsker å bli fristet. Det var sikkert gøy med en liten flørt, men da du ba ham på date så ble det en virkelighet han ikke ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missmaripus Skrevet 26. september 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 26. september 2021 Han er ikke gift. Han er skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Del Skrevet 26. september 2021 Du høres rett og slett desperat ut. Hva er vitsen med å kontakte han så mange ganger? Og nei, hvis han ikke vil hilse på deg så er han i sin fulle rett i å la være. Og han har ødelagt hele ferien din? Da må du ha et stusselig liv hvis det der ødela en hel ferie. Og hvem faen sender mld og forteller noen at de har bursdag???? Herlighet så kleint Anonymkode: 702fb...768 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. september 2021 #6 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg leste tittel på tråden og tenkte å dele av min erfaring, for jeg går gjennom kjærlighetssorg med en mann jeg har vært i et solid forhold med og kjent i 20 år, og vi ses og snakkes fortsatt… Men så leste jeg innlegget ditt 😅 Jeg kan nok ikke råde deg til noe, får mer inntrykk av at du har en form for besettelse. Her er det nok du som sårer deg selv. Get over it! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 26. september 2021 #7 Del Skrevet 26. september 2021 (endret) Her har du gjort absolutt alt galt og du fortsetter med det! Sende masse meldinger når han ikke responderer er ikke bra, da jager du han vekk og ikke noe annet. Greit å ta et initiativ, men her virker du jo helt desperat. Du trenger ikke se han hver dag, snu deg vekk når han kommer kjørende da! Snu ryggen til og ikke vis noe som helst. Kommer han innom er du bare rolig og avbalansert og konsentrer deg bare om jobben din. Glem hele fyren for han viser ikke noe interesse tilbake. Vi har alle vært der. Så blokkerer du han på alle SOME og tar aldri mer kontakt. Bruk tiden på deg selv og det du liker, og finn deg en mann som er like interessert i deg som du er i han. Når dette skjer vil han der typen der fort være glemt. Endret 7. desember 2021 av Vintermorgen Slettet sitat er fjernet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Del Skrevet 26. september 2021 Kall en spade for en spade. Han er ikke interessert. Ikke hjelper det deg at du oppfattes som desperat heller. Slett mobilnummeret hans, slett ham på snap og facebook , osv. Ikke kontakte ham mer. Si til deg selv at det er over. Føler du behov for å kontakte ham, legg vekk mobilen og gjør noe annet inntil trangen går over. Du er voksen, det er på tide å legge vekk fjortisoppførselen. Anonymkode: bddaf...9e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Del Skrevet 26. september 2021 39 minutter siden, AnonymBruker said: Kall en spade for en spade. Han er ikke interessert. Ikke hjelper det deg at du oppfattes som desperat heller. Slett mobilnummeret hans, slett ham på snap og facebook , osv. Ikke kontakte ham mer. Si til deg selv at det er over. Føler du behov for å kontakte ham, legg vekk mobilen og gjør noe annet inntil trangen går over. Du er voksen, det er på tide å legge vekk fjortisoppførselen. Anonymkode: bddaf...9e2 Enig her dessverre... Anonymkode: b10ff...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. september 2021 #10 Del Skrevet 29. september 2021 Tråden låses grunnet mangelfull tittel. -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg