Gå til innhold

Søppeldunk på stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har søppeldunk på stua? Type lite som blir tømt ofte, for å holde stua ryddigere.. Høres ut som en god ide for meg, men er det normalt? 

Anonymkode: a42b7...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som har søppeldunk på stua? Type lite som blir tømt ofte, for å holde stua ryddigere.. Høres ut som en god ide for meg, men er det normalt? 

Har du så mye søppel i stua da?  Har du så stort hus at det er langt til kjøkkenet? 

• Liker 17
Skrevet

Jeg har aldri sett noen som har søppelbøtte i stua. Jeg tenker det må være toppen av latskap å ikke gå på kjøkkenet med smårusk. 

Anonymkode: 90fc3...bf2

• Liker 26
Skrevet

Aldri hørt om det før 🤔

Stuen er jo ofte i kort avstand til kjøkken så det er nok vanligst at man går dit for å kaste. 

Soverom i andre etasjer og sånt er noe annet. 

Anonymkode: 1d0f2...76c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har aldri sett noen som har søppelbøtte i stua. Jeg tenker det må være toppen av latskap å ikke gå på kjøkkenet med smårusk. 

Anonymkode: 90fc3...bf2

Kall det hva du vil. Jeg kaller det effektivitet, spare tid. TS

Skrevet
LeneXCII skrev (15 minutter siden):

Har du så mye søppel i stua da?  Har du så stort hus at det er langt til kjøkkenet? 

Blir jo litt når man spiser ved tv, snoper litt, spiser frukt osv . TS

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vanlig tror jeg. Vi har på kjøkkenet, badene og et i soverommet.

Er ikke dumt å ha i stua mener jeg da, men det er ikke vanlig.

Anonymkode: e7239...36e

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjenner noen som har søppelbøtte på tv-stua, som er i en annen etasje enn kjøkkenet. Har aldri tenkt at det er noe rart i det 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir jo litt når man spiser ved tv, snoper litt, spiser frukt osv . TS

Derfor det ofte står tallerken med frukt. 

Anonymkode: 5a3e7...c21

Skrevet

Det har jeg aldri sett, og aldri tenkt at det kan være lurt heller. 

Vi kaster ting på kjøkkenet, evt lar det ligge en halvtime på salongbordet før vi går inn på kjøkkenet med det. Er tross alt mindre enn ti meter å gå fra sofaen til søpla på kjøkkenet, slik er det nok for de fleste. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har papirkurv ved siden av sofaen i stuen plassert under en stol. Der havner sjokoladepapir, papir lommetørkler, rusk og rask men ikke våte ting som kan råtne.

• Liker 5
Skrevet

Ikke teknisk sett i stua, men vi har pc-krok i en karnapp og har papirkurv under hvert vårt databord. Bruker den til teposer, snytepapir og evt emballasje til snop og slikt. Bytter pose en-to ganger i uka, mer hvis jeg er forkjølet og lett går gjennom en tørkerull i døgnet..

Skrevet

Nei. Men både jeg og mannen er av typen som alltid plukker med ting når vi beveger oss fra et sted til et annet i huset, så blir aldri til at søppel (eller kopper mm) blir værende i stua. 

Anonymkode: ee69a...6b1

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal noen vite at du har det? 

Du kan alltids kjøpe et lite sidebord med oppbevaring under, og enten bruke hele det som søppelbøtte, eller plassere en passe stor bøtte oppi der. Vips, ingen vet at du har søppelbøtte i stua.

F.eks handed by halo – Google Søk 

Jeg har aldri sett noen ha det, men kanskje skjuler de det i et sånt bord - det finnes jo folk som har det i stua. Har jeg mye søppel, type godtepapir og lignende, så blir det liggende på stuebordet til jeg skal ut på kjøkkenet. Ser ikke problemet. Frukt og sånt finner jeg egen skål til, og legger avfallet der. Snytepapir kan også gå i ei skål, eventuelt oppå et rent papir på bordet. Så tar jeg det med på kjøkkenet når jeg skal den veien.
Frukt må jo lukte forferdelig om det blir liggende i den søppelbøtta? Og bananfluene vil jo stortrives. 

Anonymkode: c1f3e...25c

Skrevet

Nei

Anonymkode: 71d3e...7a3

Skrevet

Ikke har jeg det, ikke vet jeg noen som har det, og ikke ser jeg behovet. Så fastgrodd i sofaen er jeg faktisk ikke at jeg ikke fint greier gå på kjøkkenet med søppel nå og da i løpet av en dag/kveld.

Anonymkode: 5818c...99e

Skrevet

Jeg har sett det én gang. Det var da en søppelsekkbeholder i stua i en narkobolig. 

Jeg tenker at det for de aller fleste vil være nok å ha søppelbøtte på kjøkken og ja, kanskje ved et skrivebord i stua. Den tiden du sparer på å tømme den søpla kan du heller bruke på å plukke opp søppelet og ta det med når du likevel skal til kjøkkenet, badet e.l.

Anonymkode: f05ab...a22

Skrevet

En søppeldunk er jo veldig stor da. Må jo blit veldig stygt å ha det på stua

Anonymkode: 64b8d...4d5

Skrevet

Tenker det er greit i Sims verden, så slipper det ta så lang tid når de skal gå til søpla 😃 men ikke ellers 😅

Anonymkode: 962be...544

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...