Gå til innhold

Hva feiler enkelte forelder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt. 3 barn i klassen til barnet mitt har vinner barnet mitt, skolen tok grep, skikkelig grep og fikk stoppet det. Foreldrene ble kontaktet, og det ble slått veldig hardt ned på. Foreldrene er rasende på meg, sender meg stygge meldinger og har nå (alle 3 mødrene) slettet meg på Facebook og sosiale medier. Barna har blitt venner igjen 

hva er det med foreldre?

Anonymkode: 4cd71...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kort fortalt. 3 barn i klassen til barnet mitt har vinner barnet mitt, skolen tok grep, skikkelig grep og fikk stoppet det. Foreldrene ble kontaktet, og det ble slått veldig hardt ned på. Foreldrene er rasende på meg, sender meg stygge meldinger og har nå (alle 3 mødrene) slettet meg på Facebook og sosiale medier. Barna har blitt venner igjen 

hva er det med foreldre?

Anonymkode: 4cd71...b13

Er det mobbing du mener? Forklaring din er litt vanskelig og forstå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JustLikeThat skrev (1 minutt siden):

Er det mobbing du mener? Forklaring din er litt vanskelig og forstå.

Beklager, ordbok. Ja de har mobbet barnet mitt. 

Anonymkode: 4cd71...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke overrasket. En venn anmeldte en annen på samme trinn til politiet for grov vold, barnevern ble involvert osv., men før det ble noen konklusjon i saken så var min venn og familien hans så utfrosset fra lokalsamfunnet(liten by) at de rett og slett måtte flytte. Lurer på hvordan det gikk med dem.

Anonymkode: f4f19...c0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Beklager, ordbok. Ja de har mobbet barnet mitt. 

Anonymkode: 4cd71...b13

For det første så er det bra at skolen slo hardt ned på det og fikk en stoppet for videre mobbing mot barnet ditt. Når det gjelder de 3 andre mødrene så er det ikke noe og bry seg om. Det viktigste er at barnet ditt ble sett og hørt av skolen når det burde. Det er ikke ditt ansvar for hvordan disse mødrene reagere eller håndtere det på. Kan forstå at det er sårt når noen velger og bare slette deg fra sosiale medier, men ditt barns trivsel på skolen er mye viktigere enn hvordan disse 3 mødrene måtte mene om saken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kort fortalt. 3 barn i klassen til barnet mitt har vinner barnet mitt, skolen tok grep, skikkelig grep og fikk stoppet det. Foreldrene ble kontaktet, og det ble slått veldig hardt ned på. Foreldrene er rasende på meg, sender meg stygge meldinger og har nå (alle 3 mødrene) slettet meg på Facebook og sosiale medier. Barna har blitt venner igjen 

hva er det med foreldre?

Anonymkode: 4cd71...b13

Selvfølgelig er de sinte når du lager krøll i livet deres. De evner ikke å skjønne at de er problemet. Jeg hadde gått videre med disse meldingene og om så offentligjort de. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JustLikeThat skrev (14 minutter siden):

For det første så er det bra at skolen slo hardt ned på det og fikk en stoppet for videre mobbing mot barnet ditt. Når det gjelder de 3 andre mødrene så er det ikke noe og bry seg om. Det viktigste er at barnet ditt ble sett og hørt av skolen når det burde. Det er ikke ditt ansvar for hvordan disse mødrene reagere eller håndtere det på. Kan forstå at det er sårt når noen velger og bare slette deg fra sosiale medier, men ditt barns trivsel på skolen er mye viktigere enn hvordan disse 3 mødrene måtte mene om saken.

Det er det jeg også tenker. Men siden barna har blitt venner igjen, er jeg redd mødrene vil ødelegge det slik at det eskalerer igjen. 
disse mødrene er damer jeg ikke har noe med å gjøre hverken privat eller sosialt. Jeg er mest bekymret for trivselen hos barnet mitt om mødrene setter en stopper for vennskap utenfor skolen 

Anonymkode: 4cd71...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (14 minutter siden):

Selvfølgelig er de sinte når du lager krøll i livet deres. De evner ikke å skjønne at de er problemet. Jeg hadde gått videre med disse meldingene og om så offentligjort de. 

Det er det som er så synd. 

Anonymkode: 4cd71...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er det jeg også tenker. Men siden barna har blitt venner igjen, er jeg redd mødrene vil ødelegge det slik at det eskalerer igjen. 
disse mødrene er damer jeg ikke har noe med å gjøre hverken privat eller sosialt. Jeg er mest bekymret for trivselen hos barnet mitt om mødrene setter en stopper for vennskap utenfor skolen 

Anonymkode: 4cd71...b13

Ser den men det er ikke noe du får gjort uansett. Det er opp til barna hvem de vil være venn med eller ikke. Man får bare håpe at disse 3 mødrene klare og godta at barna ser framover og ikke bakover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JustLikeThat skrev (1 time siden):

Ser den men det er ikke noe du får gjort uansett. Det er opp til barna hvem de vil være venn med eller ikke. Man får bare håpe at disse 3 mødrene klare og godta at barna ser framover og ikke bakover.

Godt sagt. Det håper jeg også. Barn ordner fort opp og ser framover.. mødrene lever i fortiden. 

Anonymkode: 4cd71...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...