Gå til innhold

Hvordan fungerer facetime på mobil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man laste ned app? Koster dette mere enn vanlig samtale? Alle opplysninger mottas med takk fra en som ikke vet.

Anonymkode: 5c271...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bruker av datakvoten din, så det er ingen enkel måte å beregne pris på. Det avhenger av dekning, innstillinger og andre forhold (hvor mye data samtalen bruker).

Du kan bruke facetime i browseren du bruker til vanlig (mest sannsynlig, f.eks. Chrome eller Edge).

Anonymkode: c9f9f...4aa

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det bruker av datakvoten din, så det er ingen enkel måte å beregne pris på. Det avhenger av dekning, innstillinger og andre forhold (hvor mye data samtalen bruker).

Du kan bruke facetime i browseren du bruker til vanlig (mest sannsynlig, f.eks. Chrome eller Edge).

Her antok jeg bruk av noe annet enn en apple-enhet, som vel har facetime shippet med produktet/OS-et.

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg bruker, for jeg er nesten aldri på nett med mobil. Bruker nesten ikke mobil. :ninja: Nå har jeg truffet ei som vil snakke facetime og da må jeg jo finne ut av det. 

Anonymkode: 5c271...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...