Gå til innhold

Spiller du pokemon go?


daemi

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det finnes en egen tråd for Pokemon, men der er det vanskelig å snakke med enkelte folk. Jeg vil gjerne snakke med noen om spillet. Jeg spiller hver dag, men jeg kjenner ingen andre som spiller pokemon. Jeg har forsøkt å få dama til å spille, men hun likte det ikke. Det hadde vært gøy å ha en person å chatte med når det skjer ting i spillet og å generelt snakke med om spillet.

Kort fortalt så ser jeg etter en jeg kan snakke om pokemon med. Hvilke shiny har du, hva er dine beste osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du treffer ingen når du er ute på tur da? Treffer ofte grupper med folk, mer menn enn kvinner som er mer på det å diskutere shiny og hvilke pokemon som passer best i pvp osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett folk mens det har vært community day. Men jeg tør rett og slett ikke å gå bort til folk. Den ene gangen jeg gikk bort til noen så fikk jeg beskjed om at de "ikke var på utkikk etter nye venner". Jeg spurte om de spilte og de ba meg gå vekk. Så derfor spør jeg heller om det er noen jeg kan chatte med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var spesielt, som regel er de så voldsomt inkluderende disse "pokemon nerdene".. Du må ha truffet på noen som var i mer ubalanse enn vanlig. 😄 Når vi begynte så traff vi så mange hyggelige mennesker på våre pokemon runder men kanskje korona har slått ut den inkluderende tonen som vi er vant til her i byen. 

Men er enig med den over er nok mer seriøse spillere på Reddit som er interessert i samtaler om ting som skjer i pokemon verdenen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ATLAS6 said:

Jeg vil tro du har bedre sjanse på reddit 😊

Godt mulig, men der er det vanskelig å finne en "venn" som snakker Norsk. Det hadde jo vært gøy hvis vi visste om de sanne stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

daemi skrev (2 minutter siden):

Godt mulig, men der er det vanskelig å finne en "venn" som snakker Norsk. Det hadde jo vært gøy hvis vi visste om de sanne stedene.

https://www.reddit.com/r/norge/search/?q=pokemon go&restrict_sr=1

Du kan jo prøve det på et innlegg her, er jo norske folk og på reddit. Ellers så er jo telegram hyppig brukt, jeg har pleid å bruke de gruppene når vi har vært på ferie rundt omkring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrøkenMånestråle said:

https://www.reddit.com/r/norge/search/?q=pokemon go&restrict_sr=1

Du kan jo prøve det på et innlegg her, er jo norske folk og på reddit. Ellers så er jo telegram hyppig brukt, jeg har pleid å bruke de gruppene når vi har vært på ferie rundt omkring. 

Takk, jeg det skal jeg prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...