Gå til innhold

farget utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har følt noe ubehag nedentil i det siste (utflod, smerte ved sex) så jeg tok en sånn canesten-pille i går. i dag kom det noe pillerester ut i noe utflod som var rosa/oransje. Hva kan det være? :overrasket: ble stressa jeg... lukter litt rart også :( men det lukter ikke fisk... synes ubehaget ble bedre etter den canestenpilla, men utfloden har altså farge på seg som jeg synes er litt skummelt. jeg går på p-piller og det er 1 uke til mensen. har aldri hatt uregelmessige blødninger før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen, er umulig å svare på slike ting gjennom et forum! Men det kan godt hende at det bare er canestenrester som kommer ut.. Selv om det er en rar farge på det!

Skrevet

men jeg har et kjempeproblem... Jeg vil ikke gå til fastlegen min, henne er jeg kjempemisfornøyd med. hun er over 60 år og skikkelig vasete. finner aldri ut av noe og bagatalliserer alt. jeg har sjekka hvilke leger jeg kan bytte til, bare 3 er ledige og alle mannlige. jeg vil ha en kvinnelig... hva nå? hater fastlegeordningen :frustrert:

Skrevet

Tror mitt var farget også da jeg tok cannesten, kom ut i fler dager :S

Så TROR ikke det er noe galt, men en vet aldri, se det an litt du :)

Skrevet

Jeg hadde også rosa utflod samtidig som jeg tok Canesten sist. MEN da hadde jeg svak menstruasjon samtidig. Jeg bruker hormonspiral og har nesten ikke mensen lenger, men samtidig som Canesten kom den litt for tidlig og var rosa (isteden for mørk brun).

Skrevet

Tror det er normalt at utfloden blandet med rester av Canesten er litt farget, jeg har hatt det slik ved flere kurer.

Skrevet

Du kan jo også bestille deg en time hos en privatpraktiserende gynekolog. Det koster jo litt, men jeg synes det er verdt det!

Skrevet

Canestenstikkpiller er kraftig kost for de sarte slimhinnene i underlivet. Du har sikkert blitt litt sår innvendig og blødd ørsmå mengder som har blandet seg med vanlig utflod. Det er ganske vanlig ved bruk av canesten. Fortsetter det, bør du ta en legesjekk.

Skrevet (endret)
men jeg har et kjempeproblem... Jeg vil ikke gå til fastlegen min, henne er jeg kjempemisfornøyd med. hun er over 60 år og skikkelig vasete. finner aldri ut av noe og bagatalliserer alt. jeg har sjekka hvilke leger jeg kan bytte til, bare 3 er ledige og alle mannlige. jeg vil ha en kvinnelig... hva nå? hater fastlegeordningen  :frustrert:

*glem det, svarte litt for fort* ;)

Endret av shoegal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...