AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Noen med erfaringer her? Fortell gjerne Også lurte jeg på en ting. Jeg trodde jeg skulle få mensen idag, så jeg begynte behandlingen med en sprut i dagmorges sånn som man skal. mensen har ikke kommet enda, og nå er jeg i tvil på hva jeg bør gjøre. Fortsette å spraye eller vente til mensen kommer? Jeg skal starte behandling på syklusdag 1-2. Trodde altså den skulle komme idag,kjentes sånn ut men nei… 🤷🏼♀️ Anonymkode: 16e10...a8f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Er det ingen som har vært borti dette før? 😮💨 Anonymkode: 16e10...a8f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Hvis du skal starte på syklusdag 1-2 så må du jo vente til du får blødning. Anonymkode: c4a0d...987
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvis du skal starte på syklusdag 1-2 så må du jo vente til du får blødning. Anonymkode: c4a0d...987 Ja jeg vet jo det,men når alle apper jeg har alltid har vært synkronisert med syklusen min og kroppen lurte meg så er det jo ikke så mye å gjøre med det nå.. men jeg valgte å vente med sprayingen videre så har funnet ut av det Anonymkode: 16e10...a8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå