Gå til innhold

Damer - hvor mye eldre menn kan du like?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før jeg var ca 25 var jeg sammen med menn som var to, tre år eldre. Etter 25 har alle vært yngre enn meg. Litt tilfeldig at det har blitt sånn. Er nå i et langvarig forhold med en mann som er sju år yngre enn meg. Skulle det ta slutt må en eventuell ny være på ca samme alder som meg eller litt yngre. Menn blir så fort veldig gubbete.

K -57.

Anonymkode: ebc60...795

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, jeg har hvertfall bedre drag nå som 50+, enn før. (ser ikke så gammel ut da).   Forsøker å ta bra vare på meg selv med kosthold trening osv.  Er bredere over skuldrene enn rundt livet.  Hår og tenner i behold, og glimt i øyet. Røyker ikke, og drikker mindre enn snittet (tror jeg).  

Anonymkode: 9418f...ce2

Påfallende mange gamle menn på KG er rike, omsvermede og sykt godt trent. 🙄

Anonymkode: 95c24...abb

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har fått med meg at noen mener det. Blir et skrekkelig dypt fall for de fleste menn etter ca 53 - 55 da, da kommer slitenheten, vommen, skrukkene og sutringa. Ikke mye attraktivt det 

Anonymkode: 7079b...325

Ok så etter 53-55 så blir det vanskeligere for menn å få jevnaldrende kjæreste, mens det blir lettere for kvinner?

Anonymkode: 2e28e...187

• Liker 12
Skrevet

Selv hadde jeg aldri noen interesse av jevnaldrende som ung, likte at mennene var ca 5-10 år eldre. Var vel først når jeg var rundt midten av 30-årene at jeg plutselig fikk sansen for jevnaldrede, og til og med noen år yngre. Så fra 35-års alderen har jeg egentlig ikke hatt spesiell interesse av menn som er stort eldre enn meg selv. Sier ikke at det er helt utelukket, men jeg synes forfallet starter så tidlig på mange dessverre, så da har de som er litt freshere vært mer spennende.

Anonymkode: e2d4d...553

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og de kan velge og vrake blant vakre 25 år gamle damer. Ganske utrolig!

Anonymkode: 791d7...597

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er derfor vi ikke ser dem ute blant folk, de sitter her og skryter 24/7 🤪

Anonymkode: ebc60...795

• Liker 5
Skrevet

Var med folk 5-6 år eldre i slutten av tenårene. Noen litt yngre etter 30 🤣 Er nå 40 og ønsker jevnaldrende. 

Anonymkode: 47f33...ea7

• Liker 1
Skrevet

Ideelt sett samme alder som meg. Ikke mer en. Maks 5 år eldre. Jeg er 23.

Anonymkode: c8a2d...4d2

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 28, tja... vet om en på 47 jeg kunne hatt sex med, han holder seg godt for alderen, men det er jo ikke alle som gjør det i hans aldersgruppe. For fast forhold kan jeg gå opp til ca. 40 tror jeg selv om mye mer enn bare alder må passe.

Anonymkode: 87d20...0df

• Liker 12
Skrevet

Foretrekker litt yngre menn. Menn lever ikke så lenge som kvinner, så greit å ha noen års differanse når man tenker langsiktig. Min partner er 8 år yngre enn meg. Han ser mye bedre ut enn menn på min alder. Da jeg var yngre syntes jeg det var noe stusselig med eldre menn. Det er liksom som om maskuliniteten, spensten og vitaliteten blir borte når de når slutten av tredveårene. På reunions har det alltid vært mennene som har endret seg mest negativt, ser veldig mye eldre ut enn kvinnene. Men men. Mange menn har aldri brydd seg med å ta vare på seg selv. Når man først starter med trening og sunt kosthold etter 40 er ofte aldringsprosessen kommet langt når man har levd hele voksenlivet til da uten å ta vare på seg selv. 

Anonymkode: ec644...1e6

• Liker 7
Skrevet

Dagsferske data fra Tinder fra mann 49. 
30 kvinner har likt meg. Av disse er;

2 fra 35 til 39

11 fra 40 til 44

17 fra 45 til 49

Anonymkode: 20fd3...a3c

• Liker 3
Skrevet

35. +/- fem år. Syns nesten det er litt mye og.

Anonymkode: 50c1c...285

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 30 . 50 er vel grensen for meg tror jeg.😊Kan også gå ned til ca 25 andre veien.

Anonymkode: 25b91...691

• Liker 6
Skrevet

Tror menn peaker rundt 35, da er de attraktive for de fleste kvinner mellom 25-45. 😊

Anonymkode: f080d...3af

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hehe... skjønte nok at innlegget mitt ikke ble så populært her. Jeg kan bare snakke for meg selv, er verken rik eller sykt godt  trent. Ikke springer jeg etter 25 år gamle jenter heller. Jeg har vært vært heldig med gener da, og prøver å ikke ha en "gubbete" stil.

Akkurat som med damer så er dette individuellt. Noen av dere er jo gørrkjedelige kjerringer lenge før 40, mens andre har en erotisk og sensuell utstråling langt opp i 70-årene. Har lite med rynker å gjøre. 

Anonymkode: 9418f...ce2

• Liker 3
Skrevet

Er 48, og nå er vel +- 5 år det mest aktuelle. Datet en på 43 i sommer, nå er det en 49-åring.

Da jeg var yngre var 10 år eldre null stress, men det er nok ikke like aktuelt nå. Men finner jeg tonen med noen synes jeg egentlig at alderen er ganske uvesentlig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dagsferske data fra Tinder fra mann 49. 
30 kvinner har likt meg. Av disse er;

2 fra 35 til 39

11 fra 40 til 44

17 fra 45 til 49

Anonymkode: 20fd3...a3c

Vet at dette bare er ett eksempel, men jeg tror dette er ganske representativt. De aller fleste søker partner som er omtrent på samme alder. Når man er blitt godt voksen, er heller ikke 5 år noen aldersforskjell å snakke om. Da er man jevnaldrende, mener jeg.

Anonymkode: 791d7...597

• Liker 4
Skrevet

10 opp, 5 ned. Men blir man forelska så er det vel lett å gå litt opp eller ned

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ok så etter 53-55 så blir det vanskeligere for menn å få jevnaldrende kjæreste, mens det blir lettere for kvinner?

Anonymkode: 2e28e...187

Ja, da sitter vel folket her og syter da..

Vi damer vil ikke ha mage- og tv-mennene, og dere tar det dere får av unge damer, altså unge og psyke og ressurssvake, for det er de unge kvinnene dere får.

Hadde kanskje vært bedre for alle å tåle sin egen alder, samtidig som man passer litt på formen og livsgnisten?

Anonymkode: 7079b...325

• Liker 4
Skrevet

38 år.. synes menn kan være attraktive opp til 60 år ca, men tror ikke jeg faktisk ville involvert meg med noen mer enn 10 år eldre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...