AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Jeg hadde et lite inngrep nedentil for 9 dager siden som va planlagt og jeg sa i god tid ifra på jobben min at jeg ble borte en uke etter operasjonen(jobber turnus). Sykemelding står til og med i morgen men jeg har frihelg på turnus og føler meg i bra form. Derfor tenkte jeg å dra ut en liten tur i kveld med kjæresten og venner. Er ikke sikkert det blir sent men godt å komme seg ut. Det som plager meg er at jeg på papiret står sykemeldt til i morgen og jeg får dårlig samvittighet hvis jeg går ut og ser kolleger ute. Men som sagt har jeg ikke jobbhelg på turnus denne helgen så går jo ikke utover noen. Skal på jobb mandag. kan noen banke litt fornuft inn i hodet mitt? Eller er dere enig i bekymringen min?😅 Hilsen kvinne Anonymkode: 70575...e05
Happylife Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Dra ut å kose deg 😉 Ingen vet hva du er sykemeldt for og har heller ikke noe med det og evt om du møter noen ute på byen. Man må få leve selv om man er sykemeldt 😉
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 Det hadde jeg ikke tenkt over i det hele tatt. Du har jo ikke jobb denne helgen uannsett, for en med vanlig arbeidstid som er sykemeldt til fredag er det jo helt ok å gå ut lørdag, det blir jo litt det samme for deg. Om noen skulle være så frekke at de spør så sier du bare at ja sykemeldingen er ferdig, du er frisk igjen og dere sees på jobb på mandag. Anonymkode: 99ff1...d85
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 At man er sykemeldt betyr ikke at man er låst til huset. Mange oppfordres til å ta seg en gåtur, treffe venner osv om de har mulighet Så det er ingen problem. Anonymkode: 86bf1...4e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå