Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dere selv hjemme når vaskehjelpen jobber hos dere?

Jeg jobber mye hjemmefra og vurderer vaskehjelp, men usikker på hvor godt det vil fungere når jeg selv er i huset. Redd det vil gjøre meg litt "brydd" over at jeg ikke vasker huset selv 🤣 kan jo isolerere meg på rommet selvsagt men.  

Kan man forresten få en vaskehjelp til å vaske og brette klær?

Anonymkode: 5010c...05a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dere selv hjemme når vaskehjelpen jobber hos dere?

Jeg jobber mye hjemmefra og vurderer vaskehjelp, men usikker på hvor godt det vil fungere når jeg selv er i huset. Redd det vil gjøre meg litt "brydd" over at jeg ikke vasker huset selv 🤣 kan jo isolerere meg på rommet selvsagt men.  

Kan man forresten få en vaskehjelp til å vaske og brette klær?

Anonymkode: 5010c...05a

Man kan få vaskehjelpen til å gjøre alt av husarbeid. Noen får de til å gjøre mer, men det blir en avsporing.

Vi er noen ganger hjemme og andre ganger på jobb. Funker bra. Naboen opplevde å komme hjem til en dritings vaskehjelp men hans beste whiskey i hånda. 
Husk hvit vaskehjelp. Da er du ikke kriminell og vaskefirmaet har forsikring dersom vaskehjelpen er det. Min nabo fikk ny whiskey😀

• Liker 1
Skrevet

Hvis vi får vaskehjelp noen gang kommer jeg til å være i huset ja, siden jeg sjeldent er ute (sykdom). Tenker man fortsetter som vanlig, eventuelt setter seg på et rom de ikke er på :) hvorfor føle deg brydd? Du betaler jo for en tjeneste. Vare kjøp hvit så er du innafor.

Nok av folk som er syke og har vaskehjelp, så de er vant med at folk er hjemme.

Anonymkode: 53b6c...e4a

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vaskehjelp og er ofte hjemme. Vi kan be om ekstra tjenester som bretting av klær osv. 

Selv om jeg er hjemme, betyr det ikke at jeg er i samme rom som vaskehjelpen.

Anonymkode: 7c4be...d93

• Liker 2
Skrevet

Man må kjenne på det selv. Jeg orker ikke være hjemme når vaskehjelpen er der. Man kan selvsagt avtale hva man vil. Vår slår plenen og vasker bilene innimellom. 

Anonymkode: 99318...16a

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en robotstøvsuger og behovet for vaskehjelp forsvant

Anonymkode: 880af...59a

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, fordi vaskehjelp kun støvsuger 🙄

Anonymkode: f610c...2cf

• Liker 5
Skrevet

Mannen min jobber hjemmefra mens hun er her. Noen ganger er jeg hjemme også, hvis jeg har kveldsvakt. 

Anonymkode: b96b4...619

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min jobber hjemmefra mens hun er her. Noen ganger er jeg hjemme også, hvis jeg har kveldsvakt. 

Anonymkode: b96b4...619

:kline:

Anonymkode: 46d35...78c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Legg gjerne link til den robotstøvsugeren 😱

Vil veldig gjerne ha en slik siden den da tydeligvis ikke bare støvsuger, men også tar lister, vinduer, tørker støv, vasker bad og kjøkken osv

Vi bruker vaskehjelp sporadisk. Det blir iallfall til julevasken og vårvasken, og i tillegg kanskje 2-3 ganger til ila året når ting hoper seg litt opp. Er kronisk syk med fysisk sykdom så det kan bli litt overveldende til tider å gjøre alt selv. Husarbeidet blir ofte satt til side når det er veldig mye annet som også må gjøres.  Når de kommer er jeg hjemme, men stenger meg som regel inne på gamingrommet som jeg alltid vasker selv uansett

• Liker 3
Skrevet

Vi har til tider vært hjemme hele familien mens vaskehjelpen er der. Og ser ikke større problemer med det enn at vi må flytte oss unna så det er mulig å få vasket alle rom. 

Det er mulig å be om f.eks. vasking og bretting av klær, vask av vinduer, julevask i kjøkkenskapene eller skift av sengetøy. Noen ganger gjør vi det også. 

For vår del er det viktig at noe "tvinger oss" til å rydde hele huset skikkelig ned, med jevne mellomrom. 

Anonymkode: 5b924...d50

Skrevet

Vi er begge ute av huset når vaskehjelpen er her. Vi synes begge det er litt slitsomt å flytte oss fra rom til rom mens hun holder på, og mannen er en del i telefonen når hun jobber. 

jeg tror også vaskehjelpen trives best med å vaske i tomt hus. 

Det er noen ganger litt herk at hun kommer, hvis jeg hadde bestemt meg for hjemmekontor akkurat den dagen. Jeg pleier å klare time det ganske greit, gitt at mannen husker å si fra til meg hvis hun har endret tidspunkt...

Anonymkode: 6ece0...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...