AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Åpner denne tråden fordi jeg er så SYKT LEI og har behov for å syte litt. Nå har jeg vært sykemeldt siden 30 august..!!! Først fikk jeg en skikkelig luftveisinfeksjon med vond hoste langt nedi lungene og lett feber som virkelig slo meg ut i 2 uker. Testet heldigvis negativt for korona. Den siste uka der ringte de fra sykehuset og spurte om jeg kunne komme den fredagen for å operere visdomstennene mine. Det ble både boring i beinet og de fjernet også framsiden av kjevebeinet for å få det til (det var en grunn til at jeg måtte i narkose). Så sleit jeg voldsomt med smerter, spiste ikke på 5 dager, måtte på legevakta og var konstant rusa på morfin som jeg ikke klarte å ta mer etter 1 ukes tid fordi jeg ble så kvalm og rusa. Etter 1,5 uke så spredde smertene seg og smertestillende tok det ikke. Det viste seg å være infeksjon, så måtte på dobbel antibiotikakur. I går så tok jeg andre dose med vaksina som har blitt utsatt 2 ganger og har SELVFØLGELIG blitt dårlig og med store smerter i arma. Brekker meg, vondt i hodet, vondt i kroppen.. I tillegg til hosten som henger igjen og infeksjonen som heldigvis begynner å bli bedre. Jeg har følt meg dårlig og hatt vondt nå siden 30 august og er fortsatt 100% sykemeldt og det bare baller og baller på seg. Er så SLITEN, kroppen min er utslitt og jeg er så nedfor og har så dårlig samvittighet for jobben min😭😭😭 Sånn, da var det ute. Hvordan har du det for tidens? Syt gjerne litt du også hvis du har behov 💜 Anonymkode: bba29...d66
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 For en kjip måned for deg! Men herfra kan det vel bare gå oppover. God bedring! Anonymkode: ce9af...c6b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 God bedring til deg 💐 Har selv en jævlig fysisk form og sykdom. Forstår deg 😔 Håper det snart blir bedre 🙏🏻 Anonymkode: e02cf...3f8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 God bedring💚 Anonymkode: f0803...d3a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Åååå, det hørtes skikkelig dritt ut!!!! God bedring ♥️ ….og takk for sytetråd! Jeg er fortsatt i elendig form, nesten 4 uker etter vaksine nr.2. Null energi. Savner mamma, som døde for snart 1 år siden, så forferdelig. Og føler generelt at «alle andre» har det så kult og finner på så mye hele tiden, mens jeg bare scroller livet forbi innendørs. Æsj. Anonymkode: e974e...12c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Stakkars deg ❤️ Veldig typisk at alt skjer på en gang. Tannsmerter og operasjon er et helvete, så skjønner godt du er sliten og lei av å ha vondt. for et par mnd siden falt jeg ned fra en stige og skadet ryggen. Har aldri kjent på en så jævlig smerte før. I 2 uker hadde jeg så vondt at jeg hyperventilerte når jeg skulle snu meg i senga. Jeg ble deppa av hele tilstanden. Men du verden så deilig når jeg ble bra og kjenner kroppen fungerer igjen. Anonymkode: f4b17...890
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå