Gå til innhold

Jeg hater kroppen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene slitt med vekten. Jeg går opp og ned lett.. nå i det siste etter barn 3 gikk jeg ned så opp igjen etter svangerskapet.  Jeg har for høyt kolesterol pga familiær hyperkolesterolemi har vi oppdaget nå.

Men jeg er så stygg. Jeg blir kvalm av å se på meg i speilet. Jeg prøver gjøre meg fin men jeg har mye fett på magen som ikke går helt bort. En hengemage med stygt KS arr.

Jeg vil ikke vise meg naken for min mann mer. Jeg er bitter og sjalu på alle slanke fine damene og synes synd på min mann som må ha meg. Han må nok være flau over meg også.  Han er ikke flink til å komplimenter meg men en sjelden gang får jeg høre at jeg er fin.

På jobben spurte to om jeg var gravid.

Egentlig er det så ille at avogtil unngår jeg å gå ut for jeg vil bare være her til jeg blir tynn.

Spiser lite og går ca 16.000 skritt hver dag og jobber mye med renhold 

Anonymkode: 40b0d...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har de siste årene slitt med vekten. Jeg går opp og ned lett.. nå i det siste etter barn 3 gikk jeg ned så opp igjen etter svangerskapet.  Jeg har for høyt kolesterol pga familiær hyperkolesterolemi har vi oppdaget nå.

Men jeg er så stygg. Jeg blir kvalm av å se på meg i speilet. Jeg prøver gjøre meg fin men jeg har mye fett på magen som ikke går helt bort. En hengemage med stygt KS arr.

Jeg vil ikke vise meg naken for min mann mer. Jeg er bitter og sjalu på alle slanke fine damene og synes synd på min mann som må ha meg. Han må nok være flau over meg også.  Han er ikke flink til å komplimenter meg men en sjelden gang får jeg høre at jeg er fin.

Egentlig er det så ille at avogtil unngår jeg å gå ut for jeg vil bare være her til jeg blir tynn.

Har ikke noe annet å si enn at jeg har det nøyaktig likt. Bortsett fra at jeg ikke har mann og barn. Men vil jo gjerne ha en mann. Men det går jo ikke

Anonymkode: d1914...610

• Liker 1
Skrevet

Jeg også. Det er vel et tidsspørsmål før han forlater meg for ei som er yngre og penere og blidere, så stygg og sur som jeg er.

Anonymkode: 5c666...b58

Skrevet

Selvforakt er en dritsexy egenskap,jeg elsker kvinner som snakker nedlatende om seg selv.Rart de ikke står i kø hos deg;)

Anonymkode: 0f91a...33b

Skrevet

Hello? Gjør noe med det da?

Anonymkode: efefe...9e2

Skrevet

Har det på samme måte. Ser meg ikke i speil og bruker klut istedenfor å dusje for jeg klarer ikke å være naken eller ta på kroppen min med bare hender. 

Anonymkode: 97b2c...ecb

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så gjør noe med det enn å sutre her inne

Anonymkode: 7df5e...17b

Skrevet

Operasjon er en fin ting når en ikke er fornøyd med kroppen sin.

Skrevet

Du, forsøk å ikke gjør det!

Kan du prøve finne energi til trening og sunt kosthold? Du vil merker stor forskjell fort.

Jeg startet med en bmi på 25,2 i mai.

Tok opp treningen, vekter og rask gange. Det tok ikke lang tid før kroppen begynte endre seg. Har siden da gått ned 8 kg. Men kroppen har gått fra å være dvask til ganske mye mer fast på den korte tiden. Endringene har jeg sett for lenge siden, altså tok det ikke lang tid før jeg begynte føle meg bedre. Å da ønsker man fortsette.

Men det er tungt og starte. Jeg vet det.

Men jeg har også erfart at å bli slank ikke gjør deg lykkelig. Så endringen må skje i hodet også 😊

Anonymkode: 8b9df...b5a

Skrevet

Bitterhet gjør deg stygg. Slutt å synes synd på deg selv og begynn med å finne positive ting med deg selv. Mannen din merker godt at du ikke er fornøyd med deg selv og det kan drepe ekteskapet ditt.

Skrevet

Du får begynne og følge yummymummy på snap.  Hun er prøver å formidle at du er perfekt som du er. At du er god nok🙂

Er flere som har det slik, tar tid og lære seg og elske seg selv igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...