Gå til innhold

Mina Paulsen

Pandaheart

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Så bra for deg. Man er ikke dårligere foreldre selv om man velger og ta i mot hjelp fra sine foreldre, selv om du gjorde andre valg. 

Man setter ikke bort babyen sin natt etter natt for å sove. Såpass voksen bør man være når man får barn, at man lar det være. Hvorfor tar ikke pappaen litt ansvar da, hvis mor absolutt må ha hele netter med søvn? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (30 minutter siden):

Man setter ikke bort babyen sin natt etter natt for å sove. Såpass voksen bør man være når man får barn, at man lar det være. Hvorfor tar ikke pappaen litt ansvar da, hvis mor absolutt må ha hele netter med søvn? 

«Man» gjør da vel det som «man» syns er best selv?

Hvem er alle andre til å ha en mening om det?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (14 timer siden):

Vi aner ikke hvorfor de løser dette på den måten. Tenker det ikke er noe å diskutere her inne. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er hun alenemor? Ser på snappene hennes at det er kun hun som tar ansvaret for barna, rydding, levering i barnehage etc. 

har sett bilder av barnefar tidligere (på deres ferietur), men bor dem ikke sammen ?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/18/2023 at 10:21 PM, Hivju said:

Forstår ikke behovet hennes for å vise fram kroppen hele tiden, er det kun for å gjøre seg mer kjent og for å tjene penger? Skulle tro hun ønsket å være med i kardshian klanen. Jada hun ser flott ut men hjelp, med tre barn er man jo svært opptatt, tenk å alltid måtte rigge til med kameraet og filme hele tiden. S L i T S O M T. Virker snill og greit men forstår bare ikke behovet hennes.. 

ja jeg merket det også. Sykt mye mage og pupper. Dersom hun ønsker mammafølgerne som har små babyer så er dette usunt. Jeg skulle aldri følge henne om jeg hadde nettopp født. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Nøkkelen said:

Er hun alenemor? Ser på snappene hennes at det er kun hun som tar ansvaret for barna, rydding, levering i barnehage etc. 

har sett bilder av barnefar tidligere (på deres ferietur), men bor dem ikke sammen ?

De er sammen, men han jobber visst mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (16 timer siden):

De er sammen, men han jobber visst mye? 

Men hun sliter med sin egen helse, og han etterlater henne med 3 barn alene. Hvor de vet at den minste er ei hard nøtt å legge, og han drar på FOTBALLTRENING? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I siste snap har hun tester positivt igjen, men gynekolog fant ikke noe foster som levde… Hun sier hun aldri har mensen, derfor må hun jevnlig ta graviditetstester for å sjekke. Noen som vet hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (1 time siden):

I siste snap har hun tester positivt igjen, men gynekolog fant ikke noe foster som levde… Hun sier hun aldri har mensen, derfor må hun jevnlig ta graviditetstester for å sjekke. Noen som vet hvorfor? 

Hun har sikkert ikke fått mensen tilbake etter fødsel? Kan jo ta lang tid for flere når man ammer. Samme greia her. Rakk aldri få mensen etter forrige fødsel, og nå viser testen positiv hos meg. Dog etter eget ønske da :)

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oreokaka skrev (4 timer siden):

Hun har sikkert ikke fått mensen tilbake etter fødsel? Kan jo ta lang tid for flere når man ammer. Samme greia her. Rakk aldri få mensen etter forrige fødsel, og nå viser testen positiv hos meg. Dog etter eget ønske da :)

Hun sa vel noe om at hun ikke hadde hatt den på flere år. Men ikke hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 6/6/2023 at 12:33 AM, Bibbi_ said:

Men hun sliter med sin egen helse, og han etterlater henne med 3 barn alene. Hvor de vet at den minste er ei hard nøtt å legge, og han drar på FOTBALLTRENING? 

Jeg vet ikke hvordan de deler ansvar, men han virker til å være litt lei kanskje. Hun skryter hele tiden hvor fin han er og han bare sitter der og virker lei av all oppstyr og influenser livet 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/15/2023 at 5:17 PM, Stavangebrud2012 said:

Kanskje lurt å bruke prevensjon da? Hun ble jo gravid slik med minsten og mannen så ikke gira ut. Kanskje mannen burde tatt litt ansvar for prevensjon og 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Nå avfølger jeg MP. Når Benedicte Haugaard er en dame med bra verdier så sier det ganske mye om MP. Benedicte Haugaard er vel en dame som lyver, overdriver og tar valg som er helt hinsides. Så støtter Mina Paulsen dette så kan jeg fint klare meg uten å følge henne. 

Screenshot_20230805_140847_Snapchat.jpg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (På 21.9.2023 den 14.05):

Skjønner det er hardt å "jobbe" som influenser 🙈

Screenshot_20230921_135319_Snapchat.jpg

Ikke for å være frekk her, men 6 av gjøremålene på lista er jo slik foreldre i 100% jobb gjør i tillegg. Ikke noe man kan fordele utover arbeidstiden sin.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

røverdatteren skrev (1 time siden):

Ikke for å være frekk her, men 6 av gjøremålene på lista er jo slik foreldre i 100% jobb gjør i tillegg. Ikke noe man kan fordele utover arbeidstiden sin.

Nettopp, slikt gjør de fleste etter de kommer fra jobb. Å det er litt av det jeg mener. Influensere kaller slikt, pluss frisør og negletime for jobb?!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte hun før, da hun levde et helt vanlig liv og jobbet. 

Nå er alt blitt så veldig influencer aktig, som med de alle. Ikke noe spennende 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Samfunnet er ikke skapt for å ha en vanlig fulltidsjobb og følge opp et familieliv" sier hun. Vel, det er dessverre slik at omtrent alle må ha en fulltidsjobb. Hva er det å si tenker jeg. Er nok mange som kjenner på at de gjerne skulle kunne tilbrakt mer tid med barn og familie. Som sitter med litt dårlig samvittighet. Men ikke alle kan være influensere. Å godt er nå det. 

"Nesten alle jobber er viktige" sier hun videre. Hun som har gått fra en veldig viktig jobb til en totalt uviktig jobb. Kjenner man ikke på det, å ha en jobb som er helt unyttig? Tror jeg hadde kjent på det. 

Screenshot_20230927_100319_Snapchat.jpg

Screenshot_20230927_100347_Snapchat.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...