Gå til innhold

Hva er den beste alderen synes du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er den beste alderen synes du og hvorfor? Når hadde du det best, eller tror du at det kommer senere i livet?

Anonymkode: cd62f...046

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barndommen var best. Jeg tror ikke det kommer gode tider igjen.

• Liker 1
Skrevet

40 årene. Der jeg er nå. Fast og trygg inntekt etter mange år som vikar. Ungene er i tenårene og er selvstendig. Så jeg har tid til meg selv og familien 

Anonymkode: fd192...e6e

Skrevet

Før jeg ble til

Anonymkode: e416d...3d5

Skrevet

Vi må jo gjennom alt uansett så å velge seg ut et år og to er jo vanskelig for det ene kommer ikke uten det andre. Men foreløpig så var vel den beste tiden min når barnet mitt ble født, da var jeg 27. Og jeg kan ikke akkurat klage over livet mitt etter heller. Så for meg har livet i det store og det hele vært flott etter jeg fikk barn. 😄 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Spiller ingen rolle hvilken alder du har, vi kan ikke leve i hverken fortiden eller fremtiden. Det er kun nåtiden som teller 🖖

Skrevet

Meg personlig ; barndommen var god :) Og 40 årene var de beste i mitt voksne liv, alenemor og med god selvfølelse og en kropp som gjorde som jeg ønsket. Stor arbeidskapasitet og mye energi. 

Anonymkode: a5750...c68

Skrevet

Til nå har livet vært best i 40-årene. Spent på om det som kommer kan toppe det😃

Skrevet

Rundt 40.  Mest på grunn av opplevelsen av å ha en indre ro, og å stå stødigere i det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...