AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Har hatt det veldig bra de siste ukene! Helgene innebærer litt risiko for nedtur når/hvis jeg ikke får oppfylt sosialt behov, men frem til nå har det gått bra så langt i høst. Nå er helgen her og jeg har lyst til å gjøre ALT men har ingen å ta med - bare en haug kyniske matcher fra Tinder som ville forsøkt seg på sex i sekundet vi møttes 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Tror ikke jeg orker sånn halvhjerta ønsket sex med en eller annen halv interessant match nå denne helgen. Kommer sikkert til å gjøre det allikevel, i mangel på andre alternativer... Har ingen andre å spille på. Det bobler over av tiltakslyst som bare blir til masse negativ energi fordi jeg ikke får gjort noe... Jada.. Kan være mye fint å gjøre alene også, og jeg har hatt det helt fint hver dag og kveld etter jobb. Har masse jeg kan gjøre og som jeg er interessert i. Men nå er det helg og den skulle helst vært noe annerledes enn ukedagene. Jeg blir så frustrert! Noen som føler den??? Anonymkode: 72816...a32
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Heter du Monica? Anonymkode: b7e16...a92
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heter du Monica? Anonymkode: b7e16...a92 Det er en viss mulighet for det. Et stort antall personer i Norge heter nettopp det! Men så vil ikke jeg at den stakkrs Monica du kjenner skal lide av dårlig rykte pga noe jeg skriver her, så hvis du lurer på hvordan det går med Monica, så foreslår jeg at du ringer og forhører deg med henne! Anonymkode: 72816...a32 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Hvilken by? Er i samme posisjon selv! Garantert mange andre også. Dra på ting alene på steder du "er" med andre? Feks buldresenter/svømmehall etc? Anonymkode: 90da9...b1a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvilken by? Er i samme posisjon selv! Garantert mange andre også. Dra på ting alene på steder du "er" med andre? Feks buldresenter/svømmehall etc? Anonymkode: 90da9...b1a Det er såpass tabubelagt at jeg ikke vil si hvilken by. Ideer for i dag? Jeg hadde en plan jeg skulle gjennomføre alene om å gå på et arrangement jeg ville likt veldig godt, men ganske sikker på at jeg feiger ut. Jeg orker ikke være den som skiller seg ut og later som det er HELT NORMALT OG KOMFORTABELT å gå på slike ting alene. Ikke i dag. Har halvveis avtale om date nå, men den blir kort og ganske tidlig. Og jeg ser IKKE frem til den. Anonymkode: 72816...a32
Pappi Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Jeg trodde jeg forsto hva dette dreide seg om helt til du sa det var tabubelagt. Hva er det som er tabubelagt??
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er såpass tabubelagt at jeg ikke vil si hvilken by. Ideer for i dag? Jeg hadde en plan jeg skulle gjennomføre alene om å gå på et arrangement jeg ville likt veldig godt, men ganske sikker på at jeg feiger ut. Jeg orker ikke være den som skiller seg ut og later som det er HELT NORMALT OG KOMFORTABELT å gå på slike ting alene. Ikke i dag. Har halvveis avtale om date nå, men den blir kort og ganske tidlig. Og jeg ser IKKE frem til den. Anonymkode: 72816...a32 Skille seg ut? De fleste legger ikke merke til om noen går alene. De er opptatt med sitt eget og det som skjer på "scenen". Jeg har i alle fall aldri lagt merke til om noen har vært alene på et arrangement. Anonymkode: 1a172...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 Pappi skrev (1 minutt siden): Jeg trodde jeg forsto hva dette dreide seg om helt til du sa det var tabubelagt. Hva er det som er tabubelagt?? Jeg føler det skamfullt å ikke ha nære venner å be med. Jeg spør ikke kollegaer eller perifært bekjente om å være med på slikt ut av det blå. Hvis du sier at det ikke er tabubelagt å være ensom, så tror jeg du ikke har helt oversikt over nåtidens herskende verdier! Anonymkode: 72816...a32
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skille seg ut? De fleste legger ikke merke til om noen går alene. De er opptatt med sitt eget og det som skjer på "scenen". Jeg har i alle fall aldri lagt merke til om noen har vært alene på et arrangement. Anonymkode: 1a172...b6e Sikkert noe i det du sier der ❤️ Kanskje jeg bare ikke har myst lenger når jeg ikke kan dele det med noen. Anonymkode: 72816...a32
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 Er det en kjæreste eller venner du søker? Anonymkode: 385b0...3ed
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det en kjæreste eller venner du søker? Anonymkode: 385b0...3ed Vet ikke. Nærhet til noen kanskje bare. Dating ender som regel med dårlige avgjørelser men er lettere å få organsiert enn vennskapelige greier. Det er heller ikke nok spenning i "venner" ... Kunne sikkert gjort mer for å utvikle relasjoner. Men folk er ganske kjedelige 😞 Dagens utblåsning. Gir meg mens jeg fortsatt kan her. Anonymkode: 72816...a32
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 Hadde anskaffet et dyr. En hund eller en katt Mye selskap i det. Anonymkode: 1c9e2...fa8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde anskaffet et dyr. En hund eller en katt Mye selskap i det. Anonymkode: 1c9e2...fa8 Ikke faen om jeg skal ha ansvar for ett vesen til i mitt liv. Har nok med meg selv og barn på deltid! Men takk du!!! Not a crazy catlady. Anonymkode: 72816...a32
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke faen om jeg skal ha ansvar for ett vesen til i mitt liv. Har nok med meg selv og barn på deltid! Men takk du!!! Not a crazy catlady. Anonymkode: 72816...a32 jøss😅 Anonymkode: 385b0...3ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå