AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Kan dere endre her fortelle litt om hvordan dere håndterer relasjoner? Jeg er selv gift, har barn og vennskap, men er ikke alltid smertefritt. Har også tendens til å bygge intense relasjoner, og ikke klare helt å moderere. Fint om andre kan dele erfaringene. Anonymkode: 64af6...373
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Merkelig at ingen svarer. Anonymkode: 64af6...373
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Sliter med å knytte meg til folk og dytter de aller fleste unna ubevisst, samtidig som jeg speiler folk og gjør alt jeg kan for å bli likt. Jeg har samboer og snart barn. Fungerer godt sammen med samboers venner, men klarer ikke å få meg egne venner. Fungerer også godt med kolleger så lenge relasjonen ikke glir over mot vennskap. Da får jeg panikk og må få dem unna. Det er noen få mennesker jeg føler meg veldig trygg på med én gang, og de kan jeg klare å bygge relasjoner med så sant det skjer i mitt tempo. Samboer er et sånt menneske. Når jeg først har klart å knytte meg til noen, raser verden totalt når relasjonen blir brutt. Anonymkode: c19ee...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sliter med å knytte meg til folk og dytter de aller fleste unna ubevisst, samtidig som jeg speiler folk og gjør alt jeg kan for å bli likt. Jeg har samboer og snart barn. Fungerer godt sammen med samboers venner, men klarer ikke å få meg egne venner. Fungerer også godt med kolleger så lenge relasjonen ikke glir over mot vennskap. Da får jeg panikk og må få dem unna. Det er noen få mennesker jeg føler meg veldig trygg på med én gang, og de kan jeg klare å bygge relasjoner med så sant det skjer i mitt tempo. Samboer er et sånt menneske. Når jeg først har klart å knytte meg til noen, raser verden totalt når relasjonen blir brutt. Anonymkode: c19ee...4f3 Interessant å høre om. Hva gjør du når du får panikk og må ha de bort? Tenker du helt reelt at du må ha de bort (og blir glad for å få de bort) eller gjør du ting ubevisst for å teste relasjonen og om de blir? Fortell gjerne mer om det med at verden raser sammen, jeg kjenner meg igjen i dette, tror jeg. Anonymkode: 64af6...373
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Forstår at mange med denne problematikken sikkert ikke klarer eller ønsker svare, men jeg ønsker iallfall å høre. Anonymkode: 64af6...373
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan dere endre her fortelle litt om hvordan dere håndterer relasjoner? Har ingen 😅 Dvs har barna mine og noen kolleger. Føler meg mislykket stort sett hele tiden. Anonymkode: db818...ce8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 On 9/24/2021 at 2:58 PM, AnonymBruker said: Interessant å høre om. Hva gjør du når du får panikk og må ha de bort? Tenker du helt reelt at du må ha de bort (og blir glad for å få de bort) eller gjør du ting ubevisst for å teste relasjonen og om de blir? Fortell gjerne mer om det med at verden raser sammen, jeg kjenner meg igjen i dette, tror jeg. Anonymkode: 64af6...373 Jeg blir veldig avvisende og kald, og kan være frekk om jeg blir konfrontert med det. Kan nok oppfattes som at jeg er kjempesur på en. Gjør dette halvveis bevisst. Jeg oppfatter at jeg gjør det, men klarer ikke la være, på en måte. Det med at verden raser sammen oppleves litt som når noen nære dør. Det blir liksom en sorg. Samme hva grunnen til at relasjonen ble brutt var, gir jeg meg selv skylda og graver etter tegn på at jeg var på vei til å drite meg ut. Hvor mye som skal til før verden raser varierer etter hvor god eller dårlig periode jeg er i, men i dårlige perioder har jeg helt oppriktig opplevd en form for kjærlighetssorg over at hun i kassa på Coop spurte om jeg ville ha kvittering på en annen måte enn hun pleier, haha. I behandling har jeg lært at jeg aktivt leter etter tegn på at andre mennesker er ute etter å skade meg, men dette er jeg ikke i stand til å registrere selv. Så jeg er kun klar over at jeg gjør det fordi spesialister har fortalt meg at jeg gjør det. Anonymkode: c19ee...4f3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå