Gå til innhold

Hva er naturlig kroppsvekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne, 23 år, 168cm høy, gjennomsnittlig kroppsbygning. Bare lurer på: siden muskler veier mer enn fett, hvor mye vil det være naturlig å veie, f.eks hvis jeg trener styrke systematisk over noen år. Idealet mitt er omtrent som hun på bildet nedenfor. Så hvor mye tror dere hun veier hvis hun hadde min høyde?

20210924_084617.png

Anonymkode: 80c29...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert noen som kan anslå det sånn ca. Men du kan jo ikke bruke vekt for å se om du når målet ditt om å se ut som henne, du må bruke speil.

Anonymkode: 914d7...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er kvinne, 23 år, 168cm høy, gjennomsnittlig kroppsbygning. Bare lurer på: siden muskler veier mer enn fett, hvor mye vil det være naturlig å veie, f.eks hvis jeg trener styrke systematisk over noen år. Idealet mitt er omtrent som hun på bildet nedenfor. Så hvor mye tror dere hun veier hvis hun hadde min høyde?

20210924_084617.png

Anonymkode: 80c29...166

Gjetter på 70 kg. Så ville jeg lagt på 1,5 kilo pupp og 2 kg rumpe i dødvekt. Siden det er operert inn ekstra fyll. 

 

Anonymkode: 71c0a...570

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du samme kroppsform som henne, da? Hun har en ganske ekstrem timeglassfigur, og dersom du ikke har det vil du se annerledes ut med tung styrketrening. Fokuser på treningen heller, ikke på et vektmål. Om du allerede er normalvektig så er det bare å kjøre på med vekter.

Anonymkode: dc9d8...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 8.51):

Jeg er kvinne, 23 år, 168cm høy, gjennomsnittlig kroppsbygning. Bare lurer på: siden muskler veier mer enn fett, hvor mye vil det være naturlig å veie, f.eks hvis jeg trener styrke systematisk over noen år. Idealet mitt er omtrent som hun på bildet nedenfor. Så hvor mye tror dere hun veier hvis hun hadde min høyde?

20210924_084617.png

Anonymkode: 80c29...166

 

Tja, et sted mellom 70 og 75kg ville være min gjetning,  hvis hun har din høyde.  Hun ser forøvrig praktfull ut.

Det komiske er at hun sikkert ville blitt definert som "overvektig" ifølge BMI kalkulatoren 😄

 

Anonymkode: b6f63...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tippe 60-65 kilo på henne. Muskuløse ben men veldig slank midje.

Anonymkode: 24964...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 

En veltrent kvinne veier fort et sted mellom 70 og 80kg. Sjekk f.eks. denne svenske jenta her fra instagram, hun har visst en youtube kanal også. 

https://www.instagram.com/p/CAa2BduBBBx/?utm_source=ig_web_copy_link

Anonymkode: a42bf...

 

Her er det «mye» fett utenpå musklene sammenlignet med bilde som HI henviser til. Mulig godt trent men..

Anonymkode: 24964...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...