Magrat Skrevet 24. september 2021 #1 Del Skrevet 24. september 2021 (endret) Noen som ser på?😍 Jeg synes denne serien er så veldig fin❤️ Den følger kjærlighetslivene til mennesker på det autistiske spekteret. Love on the spectrum 💕 Endret 24. september 2021 av Magrat La til bilder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 24. september 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 24. september 2021 Den nye sesongen skuffer ikke 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 24. september 2021 #3 Del Skrevet 24. september 2021 Dette så interesant ut, hen eldste har asberger. Har lagret denne i fovoritter nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 24. september 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 24. september 2021 Jeg har sett begge sesongene nå, og den traff ihvertfall meg rett i hjertet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 26. september 2021 #5 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg syns den serien er så koselig og fin♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 1. oktober 2021 #6 Del Skrevet 1. oktober 2021 Elsker Michael og Mark ❤️ Herlig serie! Gir et fint innblikk i noen av de vansker personer med autisme har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 1. oktober 2021 #7 Del Skrevet 1. oktober 2021 Liker denne serien veldig godt. Spesielt Michael - "I am on a quest to find true love" ❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 4. oktober 2021 #8 Del Skrevet 4. oktober 2021 Så fine mennesker, veldig fint å få et innblikk i hvordan autister tenker og forholder seg til verden. Syns det er tøft at de går ut og dater! Jeg merker jentene er ganske tilbakeholdne og guttene leder an, men samtidig er guttene så hensynsfulle og forsiktige. Og veldig søtt at nesten alle snakker om interesser umiddelbart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 6. oktober 2021 #9 Del Skrevet 6. oktober 2021 For en herlig serie! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 6. oktober 2021 #10 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har sett begge seriene og jeg liker den veldig godt. Anbefales🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimaximus Skrevet 7. oktober 2021 #11 Del Skrevet 7. oktober 2021 For en fantastisk serie. Jeg elsker den!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå