Gå til innhold

Tvil om kjolen.................!


Stinemor

Anbefalte innlegg

Jo nærmere jeg nærmer meg bryllupet, jo mere i tvil blir jeg

over kjolen min................det er kanskje vanlig?!? Falt pladask for

kjolen da jeg såg den første gangen og har vel egentlig ikke vært i

tvil før nå...................føler jeg har så innmari "kjedelig" kjole i

forhold til "alle dere andre" her inne! Uff, noen ganger skulle jeg faktisk

ønske at jeg ikke kunne tenke!! Er det mange av dere som har hatt

det som meg?!?

For dere som ikke husker kjolen min så legger jeg ved ett bilde, hva synes

dere?!?

http://www.bonny.com/gowns.php?id=190&glin...ge=0&featured=N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svenskbrud

Nikke.gif

Stinemor!

Din kjole är allt annat än vanlig! Den är helt underbar!

Precis en sådan modell som jag helt enkelt älskar!!

Behåll kjolen du! Prova den en gång till och så skall du se att du tycker om den!!!

Lycka till och klem från Svenskbrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Stinemor!

Kjolen er så vist ikke enkel, jeg syntes den er helt fantastisk fin!

Dessverre slike kjoler jeg ikke kler, men elsker...

Behold kjolen og vær stolt, for den er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjolen er vakker. Du kommer helt sikkert til å bli fantastisk i den. Husk også på den gløden du vil ha på selve dagen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste går gjenom en slik periode i alle fall en gang før bryllupet. Jeg var veldig i tvil jeg også. Men hver gang jeg prøvde den følte jeg at dette var det beste valget jeg kunne gjort. Så kunne det gå noen dager og så var tvilen der igjen. Men da måtte jeg bare prøve å tenke på den gode følelsen jeg hadde da jeg prøvde den. Og da selve dagen kom...Nei da var det ikke noe tvil! Jeg hadde valgt riktig kjole!

Så forresten på bildet du la ved innlegget ditt - kjolen din er helt nydelig! Absolutt ikke kjedelig og vanlig! Hold fast ved den du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En utrolig flott kjole!

Prøv den igjen, så føler du deg sikkert bedre med en gang. Den var nydelig. :D

Håper du får en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen din er så utrolig nydelig!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Falt pladask jeg! Men egner seg muligens ikke til et strandbryllup som det jeg sannsynligvis skal ha... Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen...............!!!! Er fortsatt litt i tvil men skal dra

til mamma og pappa og prøve kjolen igjen i dag så får jeg se om jeg

ikke endrer mening da...............håper det ihvertfall!

Engel: Kjolen har jeg kjøpt av ei dame som selger brudekjoler i USA,

ble jo mye billigere enn å leie her hjemme. Og jo, jeg synes den godt

kan brukes på sommerstid, for den er KJEMPElett og ha på seg da den

er laget av chiffon, også er det mange små glassperler på den så den

er veldig fin, den er det. Litt mere "dillete" kjole enn hva jeg egentlig hadde tenkt meg, men søren heller, dette er en dag da jeg KAN ha på meg

en sånn kjole så da er det greit synes jeg.

PS: Det hørtes kjempespennende ut med strandbryllup da Engel..........megaromantisk!!!!

Stoooooooooooooor klem til dere alle fra Stinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig kjole! Ikke kjedelig, ikke ordinær. Tror du blir flott, og håper du finner igjen #den gode kjolefølelsen" :)

Lykke til! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falt pladask for

kjolen da jeg såg den første gangen og har vel egentlig ikke vært i

tvil før nå...................

Magefølelsen din betyr alt. Man skulle være flinkere til å lytte til seg selv noen ganger.

føler jeg har så innmari "kjedelig" kjole i

forhold til "alle dere andre" her inne!  Uff, noen ganger skulle jeg faktisk

ønske at jeg ikke kunne tenke!!

Dette gjør meg skremt. Er dere avhengig av aksept fra noen internett-navn for å stole på dere selv med tanke på å velge kjole?

Noen ganger lurer jeg på hvordan folk ble gift før.

Og ikke for å såre eller være spydig, men det er faktisk ikke en gjeng med høner her inne som skal føle "deg" vel, men du selv. Og din kropp.

En kjole kan være ikke noe særlig, men på et visst menneske, vakker som noe. En annen kjole kan være så vakker som ingen har sett før, men bruden ser ut som en dårlig stappa pølse i den, fordi fasongen er feil.

Skjønner dere hva jeg mener?

Nå må jeg også få si at jeg hadde mine kvaler om min kjole. Men det hadde ikke hjulpet meg hva dere hadde sagt, hvis jeg hadde spurt. For dere kjenner jo ikke meg. Dere vet ikke hvem jeg er og hva som er pent på meg. Så svarene hadde vært verdiløse.

Og nå, Stinemor, skal du få enda et verdiløst svar:

Kjolen din er helt vidunderlig. Jeg hadde sett ut som en okseknoke i den, men kjolen er vidunderlig vakker. Den er overhode ikke kjedelig, men sober (et ord jeg meget sjelden bruker), elegant, annerledes (ja, den er det) og du blir sikkert en brud som slår pusten ut av dem som ser deg.

Du har valgt den på intuisjon, magefølelse og den er helt sikkert DEG.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den kjole-modellen er helt nydelig jeg også.

Men jeg kjenner virkelig igjen følelsen din. Jeg var på nippet til å bytte kjole opptil flere ganger etter at jeg hadde inngått leieavtale på den, men heldigvis gjorde jeg ikke det. Det som gjorde meg usikker var at jeg var så dum at jeg ikke prøvde flere ulike typer kjole før den stpre dagen, jeg prøvde bare kjoler som liknet på den jeg endte opp med. Dette gjorde at jeg tenkte på alle kjolene jeg kanskje kunne vært ennå finere i. Men jeg bet tennene sammen og bestemte meg for at det at jeg falt sånn for kjolen første gangen var såpass viktig at jeg ikke skulle ombestemme meg.

På selve dagen fikk jeg masse komplimenter for kjolen og for det at den passet meg så utrolig godt. Jeg synes fortsatt kjolen min kanskje er litt kjedelig, men allikevel er jeg fornøyd med valget.

Jeg tror vi jenter må bli flinkere til å høre på magefølelsen vår og ikke tenke så mye som vi gjør på dette med kjoler. Alle synes garantert vi er flotte uansett, og mennene våre er uansett fornøyd! Dessuten bør man prøve å fokusere på hvorfor man en gang falt for kjolen første gangen, ikke alle andre kjoler som kanskje kunne vært fine på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd: Joda, jeg er kanskje litt "hysterisk" for tiden og innrømmer det så gjerne, og må vel si at jeg er veldig enig i det du sier. Men dessverre så er jeg litt i tvil noen ganger og den dårlige selvtilliten min gjør det nok ikke noe bedre. Men har nok vært litt dum sånn innemellom som kikker litt rundt på kjoler på nettet samt hvilke kjoler brukerne her inne skal ha og da kan jeg bare ikke hjelpe for at jeg blir i tvil.............for det er så

utrolig mange fine kjoler! Og beklager, men det å få "aksept" fra andre betyr faktisk litt for meg.............det å vite at andre synes at min kjole er fin tror jeg faktisk kan gjøre at jeg selv vil synes at jeg er fin i kjolen.........selv om de ikke har sett meg i kjolen...............vi er ikke alle like sikre på oss selv og vår egen smak. Skulle ønske selv strålte og kunne rope ut til meg selv at "du er kjempefin i kjolen din"..........men sånn er jeg ikke. Men, magefølelsen min "vil ha " denne kjolen og jeg holder fast på det, og kjolen skal jeg nok ha..............men vi må få være litt usikre noen ganger og da synes jeg at dette forumet er flott..........det har ihvertfall hjulpet meg mange ganger.................vi er forskjellige Tusenfryd............heldigvis!

Takk for ærlig svar................så får du bare bære over med mitt!

Klem fra Stinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi er forskjellige. Og det er klart at vi alle ønsker at andre skal si vi er pene og flotte. Som du ser, så var jeg også usikker. Selvsagt var jeg det. Jeg mener ikke at det ikke er lov.

Du har funnet din kjole. Det er din kjole, ingen andres. Denne er du sikker på. Og så gjør du deg selv usikker med å se på andres kjoler. Det er det jeg synes er så trist.

Vi har da nok å styre med før et bryllup, om vi ikke skal fokusere negative tanker på ting som er bra, avgjort og i boks også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusenfryd: Jeg er enig med deg og skjønner godt hva du mener, men jeg er bare sånn og kan dessverre ikke gjøre noe med det nå.............må vel jobbe litt med meg selv og bli litt sikrere. Som samboeren min sier noen ganger "dere damer tenker ALT FOR MYE" og jeg tror faktisk at han har mye rett i det noen ganger.

Men, men.................alt annet er ihvertfall i boks og på plass, og det er godt..............blir spennende dette...............men gleder meg veldig!

Klemz fra Stinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogga viwi

Å men kjolen er nyyydelig jo!!!!!!!!!!

Du skjønner at egentlig er det ikke kjolen som gjør deg fin, det er deg som gjør kjolen fin. Skjønner du??

Jeg syns kjolen din var utrolig vakker og du kommer til å stråle i den. Tenk deg hvor fin du blir når du er sminka og pynta etter alle kunstens regler.....

Syns kjolen din var en av de fineste jeg har sett her inne iallfall!!!

viwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Kjolen din er jo så lekker og nydelig :)

Jeg tvilte også på kjolen min da vi skulle gifte oss, men det jeg gjorde anbefaler jeg til ingen for det ble faktisk veldig dyrt!

Kjøpte meg en ny kjole, og den kostet meg masse mer enn det vi hadde egentlig råd til! Men men det gikk greit, brukte litt av back up pengene :)

Men jeg synes virkelig at kjolen din var nyyyyyydelig :)

Lykke til og håper at du finner ut av dette her selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...