AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Del Skrevet 23. september 2021 Har gått ned noen kilo og føler meg litt dvask. Ser forskjell på øvre del av magen, men ikke noe særlig på nedre del. Hvilke øvelser er best? Hvor mange repetisjoner? Anonymkode: 5661c...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Del Skrevet 23. september 2021 Knebøy og markløft. Anonymkode: 0e60e...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 23. september 2021 #3 Del Skrevet 23. september 2021 Vil også trekke frem «joystick». Jeg blir ødelagt i magemuskler/kjerne av det. Ensidig farmer walks er også fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 23. september 2021 #4 Del Skrevet 23. september 2021 Tunge militærpress og tricepsekstensjoner drar godt, og til tider også pull ups avhenging av teknikken 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Del Skrevet 23. september 2021 L-sit på push ups bars. Suveren øvelse!! Anonymkode: e78ff...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 23. september 2021 #6 Del Skrevet 23. september 2021 Sandum.PT skrev (36 minutter siden): Tunge militærpress og tricepsekstensjoner drar godt, og til tider også pull ups avhenging av teknikken 🙂 Angående militærpress. Tenker du 5x5 er et gunstig sett for disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 23. september 2021 #7 Del Skrevet 23. september 2021 sicario skrev (50 minutter siden): Angående militærpress. Tenker du 5x5 er et gunstig sett for disse? Spørs litt på hvordan programmet er satt opp som helhet egentlig. Personlig kjører jeg tre sett, men det er jo fordi totalbelastningen min ikke skal overstige restitusjonskapasiteten i kontekst av mitt program. Så vanskelig å svare på uten å vite hva annet som skjer den økta og den uka 😀 Men ja, det kan funke, spesielt om det er denne øvelsen man legger fokus på i en periode mens man holder tilbake på andre øvelser som kan stjele restitusjon 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 23. september 2021 #8 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg liker godt toes to bar, hollow holds (gjerne med ekstra vekter) og L-sits for kjernemuskulaturen🔥 Beinhev og planke i TRX er også gode øvelser man kan starte med, dersom man er nybegynner når det kommer til å trene kjernen helt spesifikt. Ellers er jeg enig med de som skriver markløft, knebøy, militærpress osv. Generelt er store øvelser hvor man benytter hele kroppen, og er avhengig av kjernen for å stabilisere, effektive og gode også når det gjelder å styrke magemuskulaturen🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 23. september 2021 #9 Del Skrevet 23. september 2021 Jeg vil gjerne også legge til sprinter. Eksplosive motbakkesprinter (90-100%) 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå