Sokkar Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Hei kattefolk 😊 Har en kastrert huskatt, blanding mellom skogskatt og maine coon. Hvilken kattemat blir best for min katt fremover? Har et par kg igjen av Royal canin maine coon kitten, og ønsker å blande inn det neste fôret i den maten jeg har igjen. Har lest på tester, men de skiller ikke mellom kastrert og ukastrert dersom jeg forstår testene riktig... Ønsker kvalitetsfor som kan kjøpes i butikk, ikke kun tilgjengelig på nett 😊
silkestrå Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Hvor gammel er kattungen? Våre katter gikk over til Royal Canin Sterilised noen måneder før de ble ett år.
Minya Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Jeg blander flere typer for, fant ut at det var greiere enn å prøve å måtte velge. RC Sterilized, RC Maine Coon (jeg har også en svær blandingskatt), RC Oral Care, RC Indoor, Vigor&Sage Lily root og Eukanuba Sterilized. Jeg har fórtønner på 50 liter eller noe, så jeg blander fóret i den og har over i en mindre boks som står lett tilgjengelig på toppen av kjøleskapet. Siden vi har tre katter i to forskjellige aldre og tre forskjellige mstbehov, så blir dette enklere for meg til daglig, selv om det er litt ekstra jobb fire ganger i året når tennene må fylles på igjen. De får også våtfór et par-tre fanger i uka, da går det for det meste i Applaws.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå