Gjest Gjest_Pandora_* Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Les spørmålet, kom med et svar ,scrolle ned for resultatet. Dette er ikke et lurespørsmål. Ingen jeg vet har svart riktig . En kvinne deltok i sin mors begravelse. Der traff hun en mann hun ikke kjente. Hun synes mannen var fantastisk, rene drømmemannen, hun ble forelsket i ham øyeblikkelig! Da begravelsen var over forsvant han uten at hun hadde klart å få telefonnummeret hans. Ingen visste hvem han var og hun kunne ikke kontakte ham. Noen dager senere drepte hun søsteren sin. Spørsmål: Hva var motivet for at hun drepte søstera?
Gjest Mastah_Killah Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 1. Hun vil ha en ny begravelse. Hun håper nemlig at den samme mannen også skal komme i søsterens begravelse slik at hun kan få møte han igjen. 2. Hun fant ut at søsteren var sammen med denne mannen, ville ha mannen selv og drepte søsteren. 3. Hun var drapskvinne og var den som også hadde drept moren. Nå tok hun seg av søsteren som før hadde prøvd å drepe hovedpersonen i historien. Familien slet veldig med drapskvinner og hovedpersonen ønsket nå å bli kvitt alle drapskvinnene i familien, men endte opp med å bli drapskvinne selv og tok til slutt sitt eget liv.
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 I hvertfall 1 og 2, sånn som jeg husker den.
_Anki_ Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Det er ikke noe fasitsvar på denne 'gåta'. Testen skal være brukt av en amerikansk psykolog. Svarer du at kvinnen håpet mannen ville dukke opp i søsterens begravelse, tenker du visstnok som en psykopatisk morder
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Oi, da tenker jeg som en psykotisk morder da
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Nå ble jeg glad for at jeg har sett den før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå