Nathea Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Jeg ønsker jeg var en annen person enn den jeg er nå. Er det noe jeg kan gjøre for å bli en bra nok person?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Du er nok kjempefin som du er! Men alle kan selvfølgelig bedre seg på mange ulike områder. Kanskje du kan sette opp en liste over ting du ønsker å lære deg, ting du ønsker å gjøre osv for å bli mer som "den personen" du tror at du vil være? Sette deg små mål? Om du for eksempel vil bli en person som trener mer, begynn med en kort økt i uka. Så kan du øke målene dine. Samtidig synes jeg det er viktig at du også skriver en liste på det du er glad i og liker med deg selv. Det er viktig. ❤️ Du er jo den du er i grunden uansett og jeg er helt sikker på at du har mange gode egenskaper som du er nå også! Anonymkode: ae411...a8b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 Bli skuespiller Anonymkode: a8ba5...57e
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Jeg føler mer at jeg ikke lever som den personen jeg innerst inne er. At jeg har på en maske. Kanskje det er litt av samme greia? Litt usikker. Det viktigste du kan gjøre for å leve best mulig er å leve i tråd med de verdiene du har. Det innebærer også at du aksepterer at den du er er god nok i massevis. Ikke så lett kanskje, men jeg tror det er det som må til for å være tilfreds med seg selv og livet man lever.
Michaelhe Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Jeg har litt av det samme. Det mennesket som går på gaten er ikke det samme som lever på nettet. Hør sangen "Spirit" av The Waterboys, helst den korte versjonen. Den har en fin tekst, litt pompøs. Men bra.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Ominous skrev (1 time siden): Jeg føler mer at jeg ikke lever som den personen jeg innerst inne er. At jeg har på en maske. Kanskje det er litt av samme greia? Litt usikker. Det viktigste du kan gjøre for å leve best mulig er å leve i tråd med de verdiene du har. Det innebærer også at du aksepterer at den du er er god nok i massevis. Ikke så lett kanskje, men jeg tror det er det som må til for å være tilfreds med seg selv og livet man lever. Hvem er du da? Anonymkode: b2276...dbd
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvem er du da? Anonymkode: b2276...dbd Hvem jeg er kan ikke forklares så enkelt med bare ord og setninger i en post. Jeg er nok mer meg selv på KG enn hva jeg er i det virkelige liv, men Ominous er heller ikke hele meg, bare en liten bit faktisk. Er som litt som en TARDIS. Endret 23. september 2021 av Elder Millennial Manglet ett ord eller to
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #8 Skrevet 23. september 2021 Ominous skrev (13 minutter siden): Hvem jeg er kan ikke forklares så enkelt med bare ord og setninger i en post. Jeg er nok mer meg selv på KG enn hva jeg er i det virkelige liv, men Ominous er heller ikke hele meg, bare en liten bit faktisk. Er som litt som en TARDIS. Så trist. Må være fryktelig å leve livet som du gjør🥺❤ Hvordan klarer du det? Anonymkode: b2276...dbd
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. september 2021 #9 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så trist. Må være fryktelig å leve livet som du gjør🥺❤ Hvordan klarer du det? Anonymkode: b2276...dbd Fryktelig er det jo ikke. Kjipt til tider, absolutt! Men jeg har det nok ikke verre enn andre. Dessuten så har jeg jo all makt til å endre det selv om jeg bare tørr og vil. Enn så lenge får jeg jo bare være en liten larve som drømmer om å være sommerfugl 🥰
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #10 Skrevet 23. september 2021 Ominous skrev (2 minutter siden): Fryktelig er det jo ikke. Kjipt til tider, absolutt! Men jeg har det nok ikke verre enn andre. Dessuten så har jeg jo all makt til å endre det selv om jeg bare tørr og vil. Enn så lenge får jeg jo bare være en liten larve som drømmer om å være sommerfugl 🥰 Håper det. Forlat forholdet som holder deg tilbake sånn at du kan blomstre❤ Anonymkode: b2276...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå