Gå til innhold

Penisen til kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når typen sover hender det seg at jeg har hånden slik at jeg kjenner penis når han sover ( hvis dere skjønner) men når han sover og jeg beveger på meg, snakk om bare litt, så reiser penis seg også går den ned igjen etter ett sekund. Han er ikke klar over dette selv. Men det er den minste bevegelse jeg gjør.. hva lan det være?

Anonymkode: 74c72...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,hva kan det være..

Selvom man sover kan man automatisk få en reisning med eller uten nærhet.

Samme for oss kvinner.

Vi kan bli våte i drømmene vi og..

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når typen sover hender det seg at jeg har hånden slik at jeg kjenner penis når han sover ( hvis dere skjønner) men når han sover og jeg beveger på meg, snakk om bare litt, så reiser penis seg også går den ned igjen etter ett sekund. Han er ikke klar over dette selv. Men det er den minste bevegelse jeg gjør.. hva lan det være?

Anonymkode: 74c72...6b2

Det er naturlig at man får en reaksjon når man kommer borti kjønnsorganene.

Hvis det ikke hadde skjedd,hadde jeg heller vært bekymret.

Skrevet

Han er sikkert pissatrengt.

Anonymkode: 79009...a66

• Liker 1
Skrevet

Penis sover aldri.

Anonymkode: 55bba...84b

• Liker 1
Skrevet

Jeg så en gang en dokumentar der de målte hvor mange ganger gutta fikk reisning i løpet av natten. Og det var helt vanvittig høye tall! Så dette er nok helt normalt.

Hvis han er veganer, har han enda flere i følge den dokumentaren (Game Changer). 🤪

Skrevet

Den har tross alt et eget hode og en egen vilje. Det kan godt hende den lever et eget liv mens jeg sover. Har våknet mange ganger av at pikken er stiv som et spett og så knallhard at det verker og er nesten smertefullt. Har ingen problemer med ereksjonen i våken tilstand heller, men blir ikke så knallhard som i søvne. 
Det at den reager på berøring fra deg er nok helt normalt. Den er alltid på vakt og klar til dyst på kun kort tid.

Anonymkode: 9362a...c06

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...