AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #1 Skrevet 23. september 2021 Når typen sover hender det seg at jeg har hånden slik at jeg kjenner penis når han sover ( hvis dere skjønner) men når han sover og jeg beveger på meg, snakk om bare litt, så reiser penis seg også går den ned igjen etter ett sekund. Han er ikke klar over dette selv. Men det er den minste bevegelse jeg gjør.. hva lan det være? Anonymkode: 74c72...6b2
flusa Skrevet 23. september 2021 #2 Skrevet 23. september 2021 Ja,hva kan det være.. Selvom man sover kan man automatisk få en reisning med eller uten nærhet. Samme for oss kvinner. Vi kan bli våte i drømmene vi og.. 5
flusa Skrevet 23. september 2021 #3 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når typen sover hender det seg at jeg har hånden slik at jeg kjenner penis når han sover ( hvis dere skjønner) men når han sover og jeg beveger på meg, snakk om bare litt, så reiser penis seg også går den ned igjen etter ett sekund. Han er ikke klar over dette selv. Men det er den minste bevegelse jeg gjør.. hva lan det være? Anonymkode: 74c72...6b2 Det er naturlig at man får en reaksjon når man kommer borti kjønnsorganene. Hvis det ikke hadde skjedd,hadde jeg heller vært bekymret.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 Han er sikkert pissatrengt. Anonymkode: 79009...a66 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #5 Skrevet 23. september 2021 Penis sover aldri. Anonymkode: 55bba...84b 1
Fioljenta Skrevet 23. september 2021 #6 Skrevet 23. september 2021 Jeg så en gang en dokumentar der de målte hvor mange ganger gutta fikk reisning i løpet av natten. Og det var helt vanvittig høye tall! Så dette er nok helt normalt. Hvis han er veganer, har han enda flere i følge den dokumentaren (Game Changer). 🤪
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #7 Skrevet 23. september 2021 Den har tross alt et eget hode og en egen vilje. Det kan godt hende den lever et eget liv mens jeg sover. Har våknet mange ganger av at pikken er stiv som et spett og så knallhard at det verker og er nesten smertefullt. Har ingen problemer med ereksjonen i våken tilstand heller, men blir ikke så knallhard som i søvne. Det at den reager på berøring fra deg er nok helt normalt. Den er alltid på vakt og klar til dyst på kun kort tid. Anonymkode: 9362a...c06 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå