Gjest Hel Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 :icon_mad: :evil: HATER å slå toa inn i ting!!
Gjest GreenSky Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Huff! I går klarte jeg å velte en varm gryte med tevann over meg. Det var vondt det!
hecuba Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Huff! I går klarte jeg å velte en varm gryte med tevann over meg. Det var vondt det! ← Hjelpes! Nå må dere være forsiktige!
Gjest Hel Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Huff! I går klarte jeg å velte en varm gryte med tevann over meg. Det var vondt det! ← Uff, ja. Å brenne seg er utrolig vondt. Har et arr på armen etter jeg klarte å legge en plate fra ovnen der når jeg var i USA.
Gjest GreenSky Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Tror det må ha sett litt komisk ut. Skjønte først ikke hva som hadde skjedd, bare at det var fryktelig vondt. Hadde på meg en trang dongeri-bukse, og glodvarmt vann fastlimt til låret gjør ikke saken bedre. Hoppet rundt i leiligheten mens jeg dro av meg buksa, og da jeg fikk den av meg løp jeg inn i dusjen og dusjet i iskaldt vann. Med genseren på. Så ut som en kokt krabbe på lårene etterpå, men det har gitt seg i dag. Har noen vannblemmer oppå foten.
Gjest Hel Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Ååh, får helt vondt av å lese om det. Burde smøre på litt Aloe vera!
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 29. september 2005 #10 Skrevet 29. september 2005 Tror nesten ikke det fins noe som er vondere enn å slå toa inn i ting! Det er så irriterende liksom.. det gjør på en måte vondere enn ting som egentlig burde vært vondere!
Gjest Catwoman Skrevet 29. september 2005 #11 Skrevet 29. september 2005 Tror nesten ikke det fins noe som er vondere enn å slå toa inn i ting! Det er så irriterende liksom.. det gjør på en måte vondere enn ting som egentlig burde vært vondere! ←
Superlammet Skrevet 29. september 2005 #12 Skrevet 29. september 2005 Puff, jeg virkelig LIKER bildet i signaturen din...........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå