Gå til innhold

Auuuuuuuuuuu!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! I går klarte jeg å velte en varm gryte med tevann over meg. Det var vondt det! :forvirret:

Skrevet
Huff! I går klarte jeg å velte en varm gryte med tevann over meg. Det var vondt det!  :forvirret:

:overrasket:

Hjelpes! Nå må dere være forsiktige!

Skrevet
Huff! I går klarte jeg å velte en varm gryte med tevann over meg. Det var vondt det!  :forvirret:

Uff, ja. :troest: Å brenne seg er utrolig vondt.

Har et arr på armen etter jeg klarte å legge en plate fra ovnen der når jeg var i USA. :roll:

Skrevet

Tror det må ha sett litt komisk ut. Skjønte først ikke hva som hadde skjedd, bare at det var fryktelig vondt. Hadde på meg en trang dongeri-bukse, og glodvarmt vann fastlimt til låret gjør ikke saken bedre. Hoppet rundt i leiligheten mens jeg dro av meg buksa, og da jeg fikk den av meg løp jeg inn i dusjen og dusjet i iskaldt vann. Med genseren på. :ler: Så ut som en kokt krabbe på lårene etterpå, men det har gitt seg i dag. Har noen vannblemmer oppå foten. :forvirret:

Skrevet

Ååh, får helt vondt av å lese om det. :forvirret:

Burde smøre på litt Aloe vera!

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Tror nesten ikke det fins noe som er vondere enn å slå toa inn i ting!

Det er så irriterende liksom.. det gjør på en måte vondere enn ting som egentlig burde vært vondere!

Skrevet

:klem:

Tror nesten ikke det fins noe som er vondere enn å slå toa inn i ting!

Det er så irriterende liksom.. det gjør på en måte vondere enn ting som egentlig burde vært vondere!

:Nikke:

Skrevet

Puff, jeg virkelig LIKER bildet i signaturen din...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...