AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 I «voksen» alder har jeg innsett at jeg rett og slett ikke har helt peiling på hvilke sosiale medier som brukes til hva. Kan noen forklare? 🤷♀️ Kan folk se hvem som har sett på LinkedIN profilen deres? Selv om den som har sjekket ikke har profil selv? 🤷♀️ Er det et sted oversminkede selfies hører mer hjemme enn et annet sted? 🤷♀️ Hva brukes TikTok til dersom man ikke er morsom? 🤷♀️ Eller ekstremt pen og glad i å mime til popmusikk? Anonymkode: c91d2...7ba 2
Michaelhe Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Folk kan se om du har vært på linkedin profilen din. Men hvem gidder? Linkedin er så gørrkjedelig at jeg gjesper bare jeg tenker på den. Jeg har en profil, men den er jo helt statisk. Ikke rørt på et halvt år. Linkedin er en slags telefonkatalog for bedrifter etc. Det er noen bra grupper, men aktiviteten er helt i bånn. Prøv å post et innlegg på linkedin. Det står hvor mange som har sett på det (det står), det er sjeldent mer enn du kan telle på en hånd. TikTok er noe videogreier for yngre. Jeg har aldri vært der. Men det dreier om å gjøre seg til, tror jeg, være morsom eller pen eller noe annet.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Michaelhe skrev (20 minutter siden): Folk kan se om du har vært på linkedin profilen din. Men hvem gidder? Linkedin er så gørrkjedelig at jeg gjesper bare jeg tenker på den. Jeg har en profil, men den er jo helt statisk. Ikke rørt på et halvt år. Linkedin er en slags telefonkatalog for bedrifter etc. Det er noen bra grupper, men aktiviteten er helt i bånn. Prøv å post et innlegg på linkedin. Det står hvor mange som har sett på det (det står), det er sjeldent mer enn du kan telle på en hånd. TikTok er noe videogreier for yngre. Jeg har aldri vært der. Men det dreier om å gjøre seg til, tror jeg, være morsom eller pen eller noe annet. Kan man se hvem som har vært på LinkedIN-profilen ens selv om den som har vært der ikke har LinkedIN-konto selv? 🤔 Altså dersom man googler noen, ikke er på LinkedIN selv, og trykker på Google-linken? 🤷♀️ Mulig jeg var logget inn på Google, hva vet jeg 🤷♀️ Anonymkode: c91d2...7ba 2
Michaelhe Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan man se hvem som har vært på LinkedIN-profilen ens selv om den som har vært der ikke har LinkedIN-konto selv? 🤔 Altså dersom man googler noen, ikke er på LinkedIN selv, og trykker på Google-linken? 🤷♀️ Mulig jeg var logget inn på Google, hva vet jeg 🤷♀️ Anonymkode: c91d2...7ba Det var ikke det jeg mente. Ingen IP blir registrert Jeg mener andre brukere. Men det er så få folk på min linkedin konto at det betyr ingen verdens ting.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 Michaelhe skrev (27 minutter siden): Det var ikke det jeg mente. Ingen IP blir registrert Jeg mener andre brukere. Men det er så få folk på min linkedin konto at det betyr ingen verdens ting. Så folk som er på LinkedIN kan kun se det dersom andre innloggede brukere ser på profilen deres ? 😅 Noen som har andre innspill til hva som brukes til hva? 🤷♀️ Facebook: Folk i alle aldre har profiler, men kun middelaldrende og eldre mennesker poster på tidslinjen sin? 🤷♀️ Hvis ikke; Hva er det innafor å poste her? TikTok: Kun for morsomme videoer eller «se på meg!»-videoer av unge, pene, kule og trendy folk? 🤷♀️ Jodel: Hva er det? 🤔 Twitter: Kun for middelaldrende samfunnsdebattanter og folk som klarer å være morsomme på 180 (?) tegn? 🤷♀️ Instagram: Hva skal der, og hvem er man «venner» med der? 🤷♀️ Snapchat: For å sende bilder av puppene sine til flørten, samt for besteforeldre å se bilder av barnebarna ? Andre sosiale medier som jeg ikke en gang har hørt om? Anonymkode: c91d2...7ba 1
Michaelhe Skrevet 22. september 2021 #6 Skrevet 22. september 2021 Facebook er jo stedet for konspirasjoner og feilinformasjon. Snapchat er et slags globalt runkeforum. Jeg har aldri brukt Jodel. Det er aktivitet på twitter, men alle skal huske en ting. Twitter har en av de laveste click-through-rates, og det er ikke uten grunn at reklame folkene er skeptiske. Instagram handler om bilder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå