AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #21 Skrevet 22. september 2021 Ominous skrev (1 time siden): 🤣🤣🤣 Ok da😅 men det skjedde ikke noe seksuelt da, det var ikke sånn man ser på film at en putekrig endte med klining liksom🤣🤣🤣 Las jeg ikke en eller annen vei at du likte jenter da? Anonymkode: d05b9...f3f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #22 Skrevet 22. september 2021 Syns ikke du er prippen fordi du syns det er rart og ikke noe du kunne tenkt deg å gjøre selv. Om du syns de oppfører seg umoralsk blir det noe annet. Jeg skjønner ikke helt hvordan de tør å utsette seg for såpass stor risiko for sovevoldtekt selv. Anonymkode: a0605...cf1 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. september 2021 #23 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Las jeg ikke en eller annen vei at du likte jenter da? Anonymkode: d05b9...f3f Det vet jeg ikke. Jeg liker noen jenter, men ikke alle jenter. Har aldri vert forelsket eller kjent på seksuell tiltrekning med venninnene mine i situasjonen som jeg har beskrevet her.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #24 Skrevet 23. september 2021 Ominous skrev (56 minutter siden): Det vet jeg ikke. Jeg liker noen jenter, men ikke alle jenter. Har aldri vert forelsket eller kjent på seksuell tiltrekning med venninnene mine i situasjonen som jeg har beskrevet her. Men det har vært situasjoner der du har følt seksuell tiltrekning til venninner😁 Fortell😀 Anonymkode: d05b9...f3f
Gjest Alterego666 Skrevet 23. september 2021 #25 Skrevet 23. september 2021 Jeg bodde i et kollektiv med mange fester. Jeg hadde ofte jenter som sov over slik som TS beskriver sin venninne. 19 av 20 ganger bare lå vi tett inntil hverandre i undertøyet. Det var intimt, men ikke seksuelt. Den siste gangen når det skjedde noe, hadde det vært åpenbart over tid at vi kom til å ha sex. At ha en tilgjengelig seng førte aldri til kleine situasjoner. Det var bare noe vi gjorde. Det var hyggelig, vennlig og intimt uten å være kleint.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #26 Skrevet 23. september 2021 Ja, men om hun og den andre gjør dette så har de sex. Jeg hadde ikke gjort som hun av flere grunner, men ser ikke problemet sålenge du slipper å være i samme rom og hun ikke har med seg samtlige hjem til dere? 🤷♀️ Anonymkode: 0ccb1...1c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå