Gå til innhold

Lese nyheter "hele" dagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler jeg er blitt avhengig av å lese nyheter. Går snart ikke en time lenger uten at jeg "må" sjekke. Vet ikke hvorfor, får lite ut av det. Ble verre etter korona, men leser oftest helt andre ting. Andre som har det sånn? 

Anonymkode: 918bf...c32

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne vite hva som hender, det vil si rapportering. Det er ikke alltid jeg er like interessert i ulike analyser som blir gjort. Men heldigvis så finner man i dag mange gode analyser på nettet. Jeg tror ikke norske medier skjønner at de overhodet ikke er alene på markedet i disse internetttider? Folk har global tillgang. Dette er er veldig bra. Man vil ikke ha bedrifter som tar kunder for gitt.

Endret av Michaelhe
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler jeg er blitt avhengig av å lese nyheter. Går snart ikke en time lenger uten at jeg "må" sjekke. Vet ikke hvorfor, får lite ut av det. Ble verre etter korona, men leser oftest helt andre ting. Andre som har det sånn? 

Anonymkode: 918bf...c32

Ja. Er innom vg og den lokale avisa maaaange ganger om dagen. Uten grunn sånn egentlig. De skjer jo stort sett aldri noe spennende. Og hvertfall ikke noe som er relevant for meg og mine direkte.. 

Anonymkode: 756fd...1ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...