AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Dere som har hatt trekant og hatt med en ekstra mann. Hvordan møtte dere ham? Og hvordan merket dere at kjemien stemte? Møttes dere flere ganger, eller bare den ene gangen? Likte begge to ham like godt? Anonymkode: 0b7bf...0e3
Swing Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Før covid møtte vi gjerne en eller flere ekstra menn på swingersklubb. Da blir "kjemimøtet" ganske kort!!🤣 Hvis vi skal invitere en med hjem møtes vi gjerne først til et klass vin ute på byen. For private treff har vi profil på nett!
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Swing skrev (11 minutter siden): Før covid møtte vi gjerne en eller flere ekstra menn på swingersklubb. Da blir "kjemimøtet" ganske kort!!🤣 Hvis vi skal invitere en med hjem møtes vi gjerne først til et klass vin ute på byen. For private treff har vi profil på nett! Takk for svar! 😊 Hender det dere har takket nei fordi kjemien ikke har vært der, uten sure miner? Så det er også enslige på swingersklubber, ikke bare par? Et annet par er ikke like interessant 😄 Anonymkode: 0b7bf...0e3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #4 Skrevet 22. september 2021 Vi har hatt profiler på nett. Vi er ikke så opptatt av kjemimøte, vi tenner på settingen og ikke nødvendigvis mannen. De vi har møtt har vært fine fyrer, et par av de møtte vi over tid. MMK trekant. Anonymkode: 420f8...110 3
Maxvenn Skrevet 22. september 2021 #5 Skrevet 22. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har hatt profiler på nett. Vi er ikke så opptatt av kjemimøte, vi tenner på settingen og ikke nødvendigvis mannen. De vi har møtt har vært fine fyrer, et par av de møtte vi over tid. MMK trekant. Anonymkode: 420f8...110 Høres fint ut, jeg har også ,søkt æpå par ogchatet en del , og bilder. Og har besøkt de, vi snakket om sexstillinger og hva vi likte, og så avtalte vi tid. Jeg kom dit til tiden, og vi tok drakk litt vin og koset oss, Etter vært ville de se meg naken, som jeg gjorde, hun tok tak ipenis og smakte på den og likte den. Hun sugde så mannen sin mens jeg tok henne bak, og så byttet vi. Nå ville mannen Seat hun satte seg over mitt ansikt, og jeg slikket henne.Mannen kom inn i henne bak like ved munnen min, Rett som detvar stakk han den i min munn, og jeg sugde han litt og så over til slikking av henne slikholt vi på til han kom inne i henne, og det rundt ned på mitt ansikt. Jeg likte å bli brukt som en sex slave, fant jeg ut der og da ,herlig opplevelse. Det er min historie med et par Kunne tenkt meg flere par, håper det er noen her som tenner på min historie,. Jeg er klar for nye utfordringer Endret 22. september 2021 av Maxvenn Ord henger sammen 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå