Gå til innhold

Svære deilige tits

Fremhevede innlegg

Skrevet

De tittisene her er bare så gode og digge. Ei i klassen har sånne og har kost med de flere ganger. Hvordan føles det å ha sånne deilige mugger damer? Er det deilig å få de kost med? Det syns hun i klassen hvertfall. Deilige boller å suge på 

Anonymkode: 47895...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kommet i puberteten, skjønner jeg. :fnise: 

• Liker 16
Skrevet

Vil helst fjerne dem. De er for tunge og wienerpølse-aktige. Hater brystene mine og skulle ønske jeg ikke hadde dem.

Skrevet
Honey Dew skrev (8 minutter siden):

Vil helst fjerne dem. De er for tunge og wienerpølse-aktige. Hater brystene mine og skulle ønske jeg ikke hadde dem.

Wienerpølse aktige ??

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Synes hele fruetimret er for tykk å pløsen.  Tenner meg ikke.

Skrevet

Gøy med store pupper ja, de er gode å ta på og kose med. 

Skrevet
Trøst skrev (3 timer siden):

Gøy med store pupper ja, de er gode å ta på og kose med. 

Ikke dine egne du mener da?😉

Skrevet
tdm900 skrev (33 minutter siden):

Ikke dine egne du mener da?😉

Jo... ;) 

Skrevet
HanneBenny skrev (7 timer siden):

Du har kommet i puberteten, skjønner jeg. :fnise: 

Og likevel er han den første på lenge på dette forumet som tenner noe skikkelig typisk heterofilt.

Alle andre menn her inne tenner jo på pikk, kuk, ekstra mann, bollemus (helst stor), muskler, dominante kvinner, osv, i det uendelige.

Det er faktisk sjelden at man leser om menn som tenner på pupper, damerompe eller andre heterofile ting.

Anonymkode: 97279...275

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og likevel er han den første på lenge på dette forumet som tenner noe skikkelig typisk heterofilt.

Alle andre menn her inne tenner jo på pikk, kuk, ekstra mann, bollemus (helst stor), muskler, dominante kvinner, osv, i det uendelige.

Det er faktisk sjelden at man leser om menn som tenner på pupper, damerompe eller andre heterofile ting.

Hvordan er det ikke heterofil, for en mann å tenne på kvinner? Og mus? 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes egentlig at det er veldig heterofilt når menn tenner på k*k. Skal maskulinitet og styrke til for en mann å håndtere en annen mann.

Anonymkode: f0a34...d5f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes egentlig at det er veldig heterofilt når menn tenner på k*k. Skal maskulinitet og styrke til for en mann å håndtere en annen mann.

Anonymkode: f0a34...d5f

Maskulint, ja. Heterofilt, nei.

Dessuten krever det vel så stor styrke å håndtere en kvinne som en mann. 

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (16 minutter siden):

Hvordan er det ikke heterofil, for en mann å tenne på kvinner? Og mus? 

Poenget mitt er at de damene man skriver om her inne alltid skal være så maskuline som overhodet mulig. Det er mange ganger så påfallende at man tenker at de som skriver om dette kanskje ville hatt større nytte av å komme ut av et skap.

Normalt sett vil jo heterofile menn være relativt opptatt av typisk kvinnelige attributter som pupper og rompe, lange ben. Mens her inne er det nesten alltid størst mulig bollemus som gjelder.

Og det harmonerer også med de uendelig mange trådene om kukstørrelse, eller om menn som skal komme og knulle dama osv.

Dermed synes jeg det er svært forfriskende å høre at det fremdeles finnes menn som liker pupper. 

Skrevet

Linker skal IKKE være klikkbare på KG. 

Anonymkode: cf33d...da2

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Haha, ja, det har blitt en sjeldenhet her inne. xD 

• Liker 1
Skrevet
HanneBenny skrev (38 minutter siden):

Haha, ja, det har blitt en sjeldenhet her inne. xD 

Ja, jeg synes det er trist jeg. Det er jo en form for kroppspress det også.

Er man kvinne skal man helst se ut som en tenåring eller en gutt eller en mann. Er man en helt alminnelig dame med pupper og rompe så skal man skamme seg.

Så enten denne greia skyldes homofili eller misogyni så synes jeg ikke noe om det.

Hurra for menn som TS, som liker pupper. Du kan være skoleelev og pubertal så mye du vil, du er likevel et bedre mannsforbilde enn mange her inne 👏🏻

Skrevet

Nei, kvinner liker sjeldent å amme umodne menn

Anonymkode: 7f355...b9b

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...