Gå til innhold

Fikk angstanfall i flyet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde jeg skulle bli gal eller dø. Jeg er en oppegående dame og har et flott liv, men vært under stress i det siste. Nå er jeg redd for å få det anfallet igjen, tenk om jeg får det i morgen på bussen? Livredd. Jeg klarte å kontrollere meg i flyet, gikk på do og vaska ansiktet med kaldt vann, prøvde å fortelle meg selv at dette ikke er farlig, men jeg er fortsatt prega av hendelsen. Det var utrolig ubehagelig. Mest er jeg redd for å få det igjen, og i verste fall ligge på gulvet og vri meg rundt, det hadde vært pinlig å få det hos fysio i morgen eller på jobb. Hele kroppen er anspent og jeg er livredd nå, har nok angst for angsten. 

Anonymkode: ddc15...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ikke heng deg opp i redselen for å få det igjen. Tenk heller på at du klarte deg så fint som du gjorde. Det går bra og det går over, selv om det er forferdelig når det står på :klem:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde jeg skulle bli gal eller dø. Jeg er en oppegående dame og har et flott liv, men vært under stress i det siste. Nå er jeg redd for å få det anfallet igjen, tenk om jeg får det i morgen på bussen? Livredd. Jeg klarte å kontrollere meg i flyet, gikk på do og vaska ansiktet med kaldt vann, prøvde å fortelle meg selv at dette ikke er farlig, men jeg er fortsatt prega av hendelsen. Det var utrolig ubehagelig. Mest er jeg redd for å få det igjen, og i verste fall ligge på gulvet og vri meg rundt, det hadde vært pinlig å få det hos fysio i morgen eller på jobb. Hele kroppen er anspent og jeg er livredd nå, har nok angst for angsten. 

Jeg fikk også angstanfall på fly en gang, fordi jeg har flyskrekk. 

Jeg takler det å fly nå med å holde hjernen opptatt med en gang jeg setter meg på flyet. Enten ved å prate med de jeg reiser med eller lese på mobilen/en bok om jeg er alene. Hvis ikke, så spinner hjernen fort ut av kontroll. 

Anonymkode: fc3e9...e7b

• Liker 2
Skrevet
Rumle skrev (1 minutt siden):

Prøv å ikke heng deg opp i redselen for å få det igjen. Tenk heller på at du klarte deg så fint som du gjorde. Det går bra og det går over, selv om det er forferdelig når det står på :klem:

Takk, kjære deg ❤️ man blir vel ikke gal av angstanfall? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk, kjære deg ❤️ man blir vel ikke gal av angstanfall? 

Absolutt ikke ❤

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...