AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #1 Skrevet 22. september 2021 Er gift med mannen min på tiende året, og merker at jeg savner å kunne ha sex i andre stillinger enn misjonæren. Det er kun i denne stillingen han blir hard og kommer, i alle andre stillinger blir han slapp. Har aldri gjort veldig mye ut av det for vil ikke såre han, men er det mulig å løse dette på noen måte? Anonymkode: 5f7f2...988
Fioljenta Skrevet 22. september 2021 #2 Skrevet 22. september 2021 Hmm… min første tanke er at det sitter i hodet. At han tror han må ha misjonæren og så må han det. Men det kan jo også ha noe med hvor avslappet han er, type støt og mye annet. Hva med å variere litt forsiktig? Altså, ta utgangspunkt i misjonæren, men gjøre små endringer. F.eks. flytte litt på beina dine (samlet, spredd, bøyd mot brystet på hver side av ham, krøllet rundt baken hans), løfte baken litt med noen puter, løfte overkroppen litt? Min erfaring er at det egentlig ikke skal så mye til før endringen oppleves annerledes. Hva med bakfra? Fungerer ikke det heller? Jeg trodde det var en sånn stilling det var lettere å holde hams til i. Det er noen stillinger min kjære blir slapp i - men da bare nyter vi så lenge det varer og bytter til noe mer «tilpasset ham» når tiden er inne.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #3 Skrevet 22. september 2021 Hvilken stilling fungerer da? Er han veldig stor? I så fall kan stillingen ha noe å si. Anonymkode: f5df4...c76
AnonymBruker Skrevet 23. september 2021 #4 Skrevet 23. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilken stilling fungerer da? Er han veldig stor? I så fall kan stillingen ha noe å si. Anonymkode: f5df4...c76 Ja, han er veldig stor og har aldri fått hele inn. Er kun misjonæren som fungerer. Ts Anonymkode: 5f7f2...988
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå