Gå til innhold

Venninnetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi flyttet til Oslo for et års tid siden og jeg begynte i ny jobb og fikk nye kolleger. Tre av dem er blitt venninner og i fjor kom ideen opp om at vi skulle på jentetur sammen når koronaen gjorde det mulig. For meg var det nytt og uvant på sånne singleturer med andre kvinner. Jeg har pleid å spare tid og penger til familiereiser, men mannen min sa at jeg måtte si ja. Jeg ville heller ikke være kjip i et nytt miljø.

Alle de andre er også i forhold, så dette burde gå greit, tenkte jeg. Men nokså fort handlet det om alkohol. Allerede på flyplassen - og deretter gikk det slag i slag. Hele langhelgen dreide seg om festing, og om kvelden ble det sjekking. Klining med fremmede i fylla er ikke min greie, men det var mer sjokkerende at de tok med - eller ble med - hjem på rommet, begge kveldene. To av dem gjorde det begge kvelder, den tredje én av kveldene. Og så var det sexprat og halvfulle betroelser utover ettermiddagen etter lunsj.

Nå er jeg litt sjokkert og føler meg litt skyldig, selv om jeg ikke gjorde noe. Og jeg tror deres oppfatning av meg er at jeg er kjedelig - og kanskje ikke til å stole helt på siden jeg så dem, men de ikke har noe tilsvarende på meg.

Anonymkode: f6635...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å reise på venninneturer. Som regel blir det endel å drikke, men det er jeg selv med på og synes er artig. Men - det går en grense! Hvis noen begynner å styre med andre menn, da synes ikke jeg det er så gøy lenger! Da blir jeg heller "kjedelig". Har opplevd det 2 ganger på 15 år. Heldigvis flere i gjengen som tar avstand, så får de andre holde på.... Ellers så elsker jeg venninneturer hvor vi blir litt fulle ler og koser oss og opplever mye morsomt. 

 

Anonymkode: 95289...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...