AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #41 Skrevet 22. september 2021 Det preger ikke min hverdag. Jeg ble redd for sex lenge for jeg konverterte i voksen alder Anonymkode: ba17f...03c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #42 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det preger ikke min hverdag. Jeg ble redd for sex lenge for jeg konverterte i voksen alder Anonymkode: ba17f...03c lenge før Anonymkode: ba17f...03c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #43 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det preger ikke min hverdag. Jeg ble redd for sex lenge for jeg konverterte i voksen alder Anonymkode: ba17f...03c Mulig jeg bruker begrepet feil. Det er ikke hvordan religionen preger hverdagen som betyr så mye, men hvordan den preger verdier, store valg i og syn på livet. Om du ikke blir så påvirket på de områdene her heller og valget om å vente på sex til du er gift er et unntak som passet beleilig til dine egne overbevisninger så blir det vel litt annerledes. Anonymkode: 3a7fe...037
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #44 Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mulig jeg bruker begrepet feil. Det er ikke hvordan religionen preger hverdagen som betyr så mye, men hvordan den preger verdier, store valg i og syn på livet. Om du ikke blir så påvirket på de områdene her heller og valget om å vente på sex til du er gift er et unntak som passet beleilig til dine egne overbevisninger så blir det vel litt annerledes. Anonymkode: 3a7fe...037 Jeg valgte å kalle meg selv katolikk. Er den samme jeg var fra før. Nokså konservativ. Anonymkode: ba17f...03c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå